اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج خبر داد:

موافقت وزارت راه با ورود شرکت‌های توانمند مسافربر در پایانه شهید کلانتری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج از موافقت وزارت راه با ورود شرکت‌های توانمند مسافربری در پایانه شهید کلانتری کرج خبر داد.

موافقت وزارت راه با ورود شرکت‌های توانمند مسافربر در پایانه شهید کلانتری
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌های شهرداری این شهرستان، داود شعبانی ‌افزود: با توافق وزارت راه و اداره کل پایانه‌های استان شرکت‌های مسافربری واجد الشرایط می‌توانند در پایانه مسافربری شهید کلانتری فعالیت داشته باشند.
وی در ادامه افزود: هدف از انجام این اقدام ساماندهی و ارتقای عملکرد پایانه مسافربری شهید کلانتری درباره ارائه خدمات مسافرتی به مسافران است.
شعبانی اظهار داشت: در راستای طرح جایگزینی، شرکت‌هایی توانمند و فعال با تایید و معرفی وزارت راه و اداره کل پایانه‌های استان جایگزین شرکت‌های مسافربری که امکان جابه‌جایی مسافر را ندارند، می‌شوند.
وی با یادآوری مفاد سومین نشست شورای ترافیک شهرستان کرج خاطرنشان کرد: معرفی شرکت‌های مسافربری واجد الشرایط از مباحثی بود که به طور ویژه در شورای ترافیک مطرح شد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های کرج ارائه خدمات‌رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان در زمینه حمل و نقل برون شهری را مهم ارزیابی و عنوان کرد: اجرای این طرح با هدف افزایش ضریب خدمات‌رسانی به شهروندان دارد.
شعبانی اظهار داشت: جایگزینی شرکت‌های مسافربری عامل مهمی در پویایی این شرکت‌ها  درباره ارائه خدمات جابه‌جایی مسافران برون شهری است.
وی با اشاره به توسعه شهر از نظر جمعیتی و شهرسازی بر لزوم ایجاد پایانه‌های مسافربری در مکان‌های مختلف تاکید کرد و افزود: این مهم برای سهولت دسترسی مسافران به خودروهای مسافربری برون شهری مهم است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول