اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

دانش‌آموزان لرستانی سهمیه شیر دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به آغاز توزیع شیر در مدارس استان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان لرستانی سهمیه شیر دریافت می‌کنند.

دانش‌آموزان لرستانی سهمیه شیر دریافت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامرضا نوری‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به مراحل توزیع شیر مدرسه در لرستان گفت: در این طرح 280 هزار نفر از دانش‌آموزان استان روزانه سهمیه شیر رایگان را دریافت می‌کنند.
وی افزود: دراین طرح شیر رایگان در سطح مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی، راهنمایی و مراکز شبانه‌روزی در همه مقاطع به صورت هفته‌ای توزیع می‌شود.
نوری‌زاده با اشاره به اینکه دراین طرح سه نوبت در هفته شیر توزیع می‌شود، اظهار داشت: از این تعداد دانش‌آموز 116 هزار نفر در مناطق روستایی و محروم استان لرستان حضور دارند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه تا پایان امسال دانش‌آموزان در 70 نوبت شیر مدرسه دریافت می‌کنند، گفت: در استان لرستان 340 هزار دانش‌آموز در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مشغول تحصیل هستند، که دانش‌آموزان مقطع متوسطه از شیر مدرسه استفاده نمی‌کند.
نوری زاده گفت: هزینه اجرای طرح شیر مدرسه در لرستان بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار است.
 استان لرستان دارای 350 هزار دانش‌آموز و 29 هزار معلم است.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول