اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرلنگه:

مدیریت فرهنگی شهرستان‌ به اشخاص کاردان سپرده شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرلنگه گفت: مدیریت فرهنگی شهرستان را به دست کسانی بسپارید که با فرهنگ، هنر، آداب، رسوم و ارزش‌های مردم آن منطقه آشنایی کامل داشته باشد.

مدیریت فرهنگی شهرستان‌ به اشخاص کاردان سپرده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام سید محمدجواد رکنی ظهر امروز در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: متولیان فرهنگی باید سعی کنند در تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری به شور و نشاط مردم اهمیت دهند.
وی به اهمیت جایگاه فرهنگ در جامعه اشاره کرد و افزود: مدیریت فرهنگی شهرستان را به دست کسانی بسپارید که با فرهنگ، هنر، آداب، رسوم و ارزش‌های مردم آن منطقه آشنایی کامل داشته باشند زیرا در صورت وجود این شناخت، توسعه و رشد فرهنگی حاصل می‌شود.
امام جمعه بندرلنگه خطاب به متولیان فرهنگی بیان داشت: سعی کنید کارها روی نظم و ترتیب خاصی انجام شود و از موازی کاری به ویژه در حوزه فرهنگ بپرهیزید زیرا موازی کاری باعث اتلاف هزینه‌ها و سرمایه‌های مادی و معنوی خواهد شد.
وی تصریح کرد: وظیفه اصلی یک مسئول متعهد، خدمت رسانی مفید و خوب در همه زمان‌ها و شرایط است و باید سعی کند مروج مسائل حلال به جامعه باشد.
رکنی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌ای شاد و مفرح برای مردم همانقدر مهم است که مراسم‌های عزاداری اهمیت دارد و مردم جامعه نیازمند هر دو نوع برنامه هستند و نقش حوزه فرهنگ در ایجاد شور و نشاط اجتماعی بیشتر از دیگران است.
در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: رویکرد حوزه و فرهنگ به سمت تولید برنامه‌های ارزشی و قرآنی تغییر کرده و در این راستا کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، موسسات قرآنی و انجمن‌های مختلف فرهنگی ـ هنری راه‌اندازی و مشغول فعالیت هستند.
حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده افزود: تمرکز زدایی از فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری در دستور کار قرارگرفته و سعی داریم بسیاری از برنامه‌های شاخص فرهنگی و جلسات را در شهرستان‌های مختلف برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای اثرگذار به ویژه در حوزه‌های دینی و قرآنی در اولویت است و در این خصوص برنامه‌های مدونی با توجه بر ظرفیت و استعداد هر شهرستان صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول