اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله ملکوتی؛

همایش مبلغین اعزامی به سیستان و بلوچستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش آموزش مبلغین اعزامی به استان سیستان و بلوچستان با حضور آیت الله ملکوتی و به همت موسسه فرهنگی ولا منتظر برگزار شد.

همایش مبلغین اعزامی به سیستان و بلوچستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این همایش که پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله مسلم ملکوتی و حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی، مدیر‌عامل موسسه فرهنگی ولا منتظر برگزار شد مبلغان با آسیب‌های پیش رو در امر تبلیغ در استان سیستان و بلوچستان آشنا شدند.
آیت‌الله ملکوتی در این همایش با اشاره به فعالیت گسترده وهابیت در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مبلغان وظیفه مهمی را بر دوش خود دارند و باید در ضمن دعوت مردم به وحدت آنها را با مبانی اسلام آشنا کنند.
وی افزود: امروز دشمنان به‌دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند و فرقه‌های مختلفی از قبیل وهابیت و بهائیت را برای پیشبرد اهداف خود تاسیس کردند.
حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی نیز در این همایش با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان خط مقدم مبارزه با فرقه انحرافی وهابیت است، اظهار کرد: منطقه سیستان و بلوچستان  نیازمند فعالیت فرهنگی بسیار زیادی است و این امر وظیفه مبلغان را دشوارتر کرده است.
خاطرنشان می‌شود اساتید حوزه علمیه در این همایش آسیب‌ها و راه‌های مقابله با فرقه انحرافی وهابیت در تبلیغ را برای طلاب بازگو خواهند کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول