اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 46 کشور جهان؛

مسابقات جهانی کونگ‌فو در شیراز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کونگ‌فو از برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو برای نخستین بار در کشور و به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

مسابقات جهانی کونگ‌فو در شیراز برگزار می‌شود
باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که 17 تا 22 آبان ماه جاری در شیراز برگزار خواهد شد، ورزشکارانی از کل کشور و همچنین استان کردستان در قالب تیم ملی حضور دارند.
به گفته مربی کردستانی تیم ملی کونگ‌فو، 46 کشور جهان برای حضور در این مسابقات حضور خواهند داشت که در تاریخ ورزش کشور تاکنون در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها کشور‌هایی از پنج قاره جهان حضور دارند که 16 کشور شرکت کننده از آسیا هستند.
محمدی در ادامه افزود: تیم ملی کونگ‌فو کشورمان از هشت نفر آقا در وزن‌های 62 تا 92+ کیلوگرم تشکیل شده است که سه نفر آنها ورزشکارانی از استان کردستان هستند.
به گفته وی، افشین شیخ‌احمدی، امیررضا فیضی و حسین کعبی ورزشکاران کردستان هستند که در وزن‌های 72، 82 و 92+ کیلوگرم در قالب تیم ملی در این دوره مسابقات با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
مربی تیم ملی کونگ‌فو یادآورشد: همچنین تیم پنچ نفره بانوان کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت.
محمدی به آمادگی تیم ملی کونگ‌فو آقایان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تیم آقایان هم اکنون در اردو استان ایلام به سر می‌برند که آخرین اردوی آنها در پایان هفته جاری در استان کردستان برگزار خواهد شد و بعد از آن با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول