اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

اسلامشهر میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: در چهارمین دور سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به اسلامشهر، پنجشنبه سوم آذرماه جاری این شهرستان میزبان رئیس جمهور و هیئت همراه خواهد بود.

اسلامشهر میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت است
غلامحسین آرام دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در چهارمین دور از سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، روز پنجشنبه سوم آذر ماه جاری مردم انقلابی شهرستان اسلامشهر میزبان دکتر محمود احمدی‌نژاد و هیئت دولت خواهند بود.
وی افزود: در این سفر دکتر احمدی نژاد با حضور در جمع مردم وفادار شهرستان اسلامشهر و دیدار چهره به چهره با مردم، از نزدیک مصوبات و طرح‌های حاصل از سه سفر قبلی هیئت دولت به این شهرستان را مورد بررسی قرار خواهد داد.
فرماندار اسلامشهر گفت: رهاورد سفرهای قبلی رئیس جمهور به شهرستان اسلامشهر، طرح‌های زیرساختی مهمی از جمله چهار خطه کردن محور احمد آباد مستوفی به اسلامشهر، آغاز عملیات احداث کمربندی جنوبی شهرستان، احداث بیمارستان 400 تختخوابی، احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب و ارتقای سیستم حمل و نقل عمومی و بسیاری از خدمات دیگر، از سوی دولت خدمتگزار برای مردم منطقه بود.
وی تصریح کرد: شهرستان اسلامشهر آماده میزبانی از رئیس جمهور و هیئت دولت می‌باشد و اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان، کسبه و اصناف، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، تشکل‌ها و گروه‌های مختلف، بسیجیان و ایثارگران دوران دفاع مقدس  به صورت خودجوش در تدارک استقبال از محمود احمدی نژاد و اعضای کابینه دولت هستند و برای تجدید دیداری دوباره با رئیس جمهور خادم ملت  لحظه شماری می‌کنند.
آرام بیان داشت: دیدار رئیس جمهور با مردم شهرستان اسلامشهر ساعت 9 صبح روز پنجشنبه سوم آذرماه جاری می‌باشد.
محل استقرار و ملاقات مردمی متعاقبا، به اطلاع امت همیشه در صحنه اسلامشهر خواهد رسید.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول