اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه خبر داد:

کسب رتبه دوم کشاورزی فیروزکوه در استان تهران

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه از کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد بخش کشاورزی شهرستان فیروزکوه در استان تهران خبر داد.

کسب رتبه دوم کشاورزی فیروزکوه در استان تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، روح‏الله درویش‏خضری ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: این مدیریت با توجه به ارزیابی صورت گرفته بر اساس شاخص‏های عمومی، خصوصی و اساسی در بخش‏ها و زیربخش‏های مختلف به این رتبه مفتخر شده است.
وی این زیربخش‏ها را شامل دام و طیور، آبزیان، زراعت، باغبانی، صنایع کشاورزی، آب و خاک، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، ترویج و مراکز خدمات، هدفمندی یارانه‏های سوخت و صدور پروانه اعلام کرد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه افزود: جهاد کشاورزی فیروزکوه از مجموع 165 شاخص و رکورد کمی و کیفی توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.
درویش‏خضری بیان کرد: در بخش دام و طیور، ترویج و صنایع کشاورزی، امور اراضی، تسهیلات، زراعت و آبیاری تحت فشار رتبه یک تا چهارم را کسب کردیم.
وی تصریح کرد: از نظر تعداد تکرار رتبه یک تا سه در بین 17 آیتم، رتبه اول را شهرستان فیروزکوه به خود اختصاص داد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه افزود: آبیاری تحت فشار و انتقال آب، بیمه، بهینه‏سازی مصرف سوخت، افزایش راندمان تولید، فعال‏سازی دامداری غیرفعال یا نیمه فعال از جمله اولویت‏های این شهرستان است.
درویش‏خضری اضافه کرد: به طوریکه در راستای تحقق شعارهای مطرح در این بخش اقدامات خوبی صورت پذیرفته که برای نخستین بار در استان تهران، در راستای آبیاری نوین، طرح سنتر در فیروزکوه اجرا شده و موفقیت‏آمیز بوده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه ارائه توصیه‏هایی به کشاورزان و توجه به توصیه‏های این مدیریت و همکاری کارشناسان در همه بخش‏ها را یادآور شد و گفت: باید از زحمات همه بهره‏برداران، کشاورزان و همکاران و حمایت‏های همه‌جانبه کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه، فرماندار و رئیس جهاد کشاورزی استان تهران و همه کارشناسان و مدیران ستادی که در خدمت به بخش کشاورزی پویا هستند، قدردانی شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول