اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان:

خواب بوکس اصفهان به بیداری تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: تلاش رئیس هیئت بوکس استان اصفهان و همکاری تمام عاشقان این رشته ورزشی، خواب را از بوکس این استان ربوده است.

خواب بوکس اصفهان به بیداری تبدیل شده است
مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با قوانین جدیدی که از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صادر شده است، تمام هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت بوکس استان اصفهان در قبال دریافت بودجه‌های دریافتی از اداره کل باید کارنامه عملی درخشانی را از خود ارائه کنند.
وی با بیان اینکه هیئت بوکس استان اصفهان پس از گذشت مدتی رکود، در حال حاضر به حرکت درآمده است، تصریح کرد: درست است که بودجه آنچنانی در اختیار هیئت بوکس استان اصفهان قرار داده نشده است، اما با این حال با جدیت تمام نتایج کارشناسی شده و عملی رشته بوکس را در اختیار مقامات ورزشی استان قرار می‌دهیم.
دبیر هیئت بوکس استان اصفهان در مورد برنامه‌ای آتی این هیئت با اشاره به اینکه، در روز چهارشنبه شاهد رقابت‌های بوکس چند جانبه منطقه‌ای در شهرستان ایذه استان فارس هستیم، تاکید کرد: این مسابقات علاوه بر تدارکاتی بودن از جنبه تورنمنتی نیز برخوردار است.
وی ادامه داد: در رقابت‌های بوکس چند جانبه منطقه‌ای شهرستان ایذه، تیم‌های بوکس استان‌های اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، فارس و شهرستان ایذه شرکت می‌کنند.
شفیعی اضافه کرد: در رقابت‌های بوکس چند جانبه منطقه‌ای کشور، هیئت بوکس استان اصفهان هفت تا هشت نفر از ورزشکاران خود را راهی این مسابقات می‌کند.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های بوکس قهرمانی کشوری کرد و گفت: از نکات جالب توجه در این مسابقات کسب مدال طلا توسط بوکسور شهرکردی بود که البته ایشان از طرف اصفهان وارد تیم بوکس شهرکرد شده است.
دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: در رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور محسن پورشجاعی بوکسور اصفهانی که برای تیم بوکس شهرکرد فعالیت می‌کند، مدال طلای این مسابقات را بر گردن انداخت و از آنجا راهی اردوی تیم ملی بوکس شد.
وی افزود: از برنامه‌های مهم هیئت بوکس استان اصفهان به برگزاری دوره مربیگری بوکس در ماه جاری اشاره کرد و تاکید کرد: البته چگونگی برگزاری این دوره هنوز نامشخص است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول