اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان:

ارزش هیئت‌های مذهبی در زمان انقلاب نمایان شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: ارزش هیئت‌های مذهبی در زمان انقلاب نمایان شد.

ارزش هیئت‌های مذهبی در زمان انقلاب نمایان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در گردهمایی هیئت‌های مذهبی شهرستان اردستان با بیان اینکه همه دین محبت به اهل بیت (ع) است، اظهار داشت: دین به غیر از محبت و عشق به خدا چیز دیگری نیست و هر عمل انسان بدون عشق و محبت به خدا و افرادی که به خدا وابسته هستند، ارزشی ندارد.
وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های سالانه برای بررسی نحوه عزاداری امام حسین (ع) بسیار ضروری است، تصریح کرد: ویژگی بارز امام حسین (ع) آموختن درس ایثار و فداکاری و شهادت برای اقامه دین بود.
وی خواستار برگزاری مراسمات صحیح در راستای بررسی حادثه کربلا و واقعه عاشورا شد و بیان داشت: بعضی از مرگ‌ها به انسان زینت می‌دهد و زیباترین مرگ شهادت در راه خدا است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با بیان این نکته که اگر دیدید گروهی در حال تغییر دین هستند باید مقاومت کنید حتی اگر بدانید کشته می‌شوید، تصریح کرد: این درس ابدی امام حسین (ع) به بشر است.
طباطبائی‌نژاد با اشاره به اینکه ارزش هیئت‌های مذهبی در انقلاب نمایان شد، تاکید کرد: مشاهده پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در این سه دهه با وجود همه محرومیت‌ها و ایستادگی در مقابل استکبار سبب شکل‌گیری موج بیداری اسلامی در منطقه شد.
وی با بیان اینکه طبق بررسی کشورهای غربی و آمریکا مذهب شیعه پویا و زنده‌ترین دین در دنیا شناخته شده است، بیان داشت: دلیل زنده بودن شیعه و تحرک آن وجود فرهنگ شهادت طلبی، پیروی مردم از علمای شیعه و اعتقاد به ظهور امام زمان (عج) است.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به برنامه‌ریزی استکبار برای گرفتن این عناصر از شیعه اشاره کرد و گفت: در این راستا وارد شدن اشعار انحرافی در عزاداری‌ها از حربه استکبار برای مقابله با اسلام و شیعه است.
وی با بیان اینکه دادن صفات به ائمه باید از طرف خود آنها رسیده باشد، اضافه کرد: در روز عاشورا تمام هیئت‌های مذهبی شهرستان در یک مکان جمع شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول