اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی سازمان تجارت زنجان اعلام کرد:

ممنوعیت خروج ماشین‌آلات صنعتی از استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: خروج ماشین‌آلات صنعتی از واحدهای تولیدی استان ممنوع بوده و جابه‌جایی هر گونه دستگاه‌های تولید کالای صنعتی باید با مجوز صورت گیرد.

ممنوعیت خروج ماشین‌آلات صنعتی از استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان ناصر فغفوری در جلسه شورای هم خانواده استان زنجان اظهار داشت: ماشین‌آلات موجود در سطح واحدهای صنعتی جزو کالاهای سرمایه‌ای استان بوده و نصب هر دستگاه تولیدی در واحدهای صنعتی اشتغال مستقیم به همراه دارد که با خروج ماشین‌آلات ضربه اصلی به اشتغال مستقیم استان وارد می‌شود.
وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده به واحدهای صنعتی برای خرید ماشین الات تولیدی افزود: برخی از دستگاه‌های راه‌اندازی شده در واحدهای صنعتی در رهن بانک‌های عامل استان هستند که جابه‌جایی بدن مجوز و خروج آنها از استان مغایر با قوانین بانکی است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان حفظ تولید کالاهای صنعتی را از دیگر دلایل ممنوعیت خروج ماشین‌آلات از واحدهای صنعتی دانست.
ارائه معافیت‌های گمرکی برای ورود ماشین آلات تولید شده در خارج از کشور از مباحثی بود که فغفوری در این زمینه افزود: معافیت‌های گمرکی در صورتی صادر می‌شود، که دستگاه‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی در استان نصب و راه‌اندازی شود و انتقال این ماشین‌آلات به خارج از استان و بهره‌برداری از آنها در محل دیگر، اجحاف در حق مردم استان زنجان محسوب می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نظارت لازم برای جلوگیری از خروج ماشین‌آلات صنعتی از استان صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول