اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

واسطه‌ها دسترنج کشاورزان بستانابادی را درو می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستان‌آباد گفت: نبود صنایع تبدیلی موجب شده واسطه‌ها دسترنج کشاورزان را درو کنند.

واسطه‌ها دسترنج کشاورزان بستانابادی را درو می‌کنند
الیاس گل‌محمدزاده  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستان‌آباد با بیان اینکه این شهرستان قطب اول تولید هویچ در آذربایجان شرقی است، اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی می‌توان، صادرات محصولات تولید شده از هویچ بستان‌آباد را به کشورهای دیگر انجام داد.
وی با بیان اینکه حدود یک هزار و 200 هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به کشت هویچ اختصاص یافته است ادامه داد: کشاورزان این منطقه 60 درصد هویچ استان را تولید می‌کنند. 
محمدزاده افزود: نبود میدان میوه و تره‌بار و کارخانجات تبدیلی و واسطه‌گری باعث شده است کشاورزان منطقه با مشکلات متعددی روبه‌رو شوند و محصولات تولیدی آنها با قیمت پایین به فروش برود.
محمدزاده با اشاره به سرمایه‌گذاری دولت در بخش کشاورزی گفت: این شهرستان ظرفیت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را دارد و تلاش می‌کنیم با بسترسازی مناسب، نسبت به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و درآمد روستاییان اقدام شود.
فرماندار شهرستان بستان‌آباد با اشاره به خسارات وارد شده به کشاورزان این منطقه ناشی از خشکسالی‌های اخیر گفت: باید با آموزش و تشویق کشاورزان و پرداخت آسان تسهیلات بانکی، کشاورزان را به استفاده از شیوه‌های جدید آبیاری تحت فشار و قطره‌ای ملزم کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول