اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

انس با پیروزی ماشین‌سازی را لیگ برتری خواهد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: ماشین‌سازی برای صعود به لیگ برتر باید از مدعیان فاصله گرفته و انس با پیروزی این تیم را لیگ برتری خواهد کرد.

انس با پیروزی ماشین‌سازی را لیگ برتری خواهد کرد
شهرام دبیری امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در تبریز، ضمن تمجید بازی تیمش مقابل پاس همدان اظهار کرد: ماشین‌سازی با پیروزی مقابل پاس همدان شایستگی خود برای صعود به لیگ برتر را نشان داده و برای رسیدن به این موفقیت باید در سایر بازی‌ها نیز بردهای این تیم تداوم داشته باشد.
دبیری گفت: بازی تیم ماشین‌سازی با پاس، بازی شش امتیازی تیم‌های صدرنشین بود که ماشین‌سازی با پیروزی در این بازی با شایستگی در صدر جدول قرار گرفت.
رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تصریح کرد: صدرنشینی تیم ماشین‌سازی نباید ما را از سایر رقبا غافل کند و ماشین‌سازی باید از هفته‌های نخستین با جمع‌آوری امتیازات لازم، فاصله خود را با مدعیان صعود افزایش دهد تا در هفته‌های پایانی با مشکل مواجه نشده و صعود راحتی به لیگ برتر داشته باشد.
مالک باشگاه ماشین‌سازی، بازی این هفته تیمش مقابل کاوه تهران را حساس خوانده و افزود: ماشین‌سازی برای صعود باید با پیروزی انس بگیرد و تداوم در برد سبب عادت در کسب موفقیت و امتیازات لازم خواهد شد.
تیم ماشین‌سازی تبریز، در هفته ششم لیگ دسته یک ایران با یک گل پاس همدان را در همدان مغلوب کرده و به صدر جدول گروه خود صعود کرد.
ماشین‌سازی در مسابقات سال ‌جاری تیم‌های شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، گهر زاگرس و پاس همدان را شکست داده و در مصاف با تیم‌های نفت مسجد سلیمان و شیرین فراز کرمانشاه شکست خورده است.
ماشین‌سازی در حال حاضر با 12 امتیاز و با تفاضل گل برابر با نیروی زمینی تهران در صدر گروه «ب» مسابقات دسته یک ایران موسوم به جام آزادگان است.
این تیم روز پنج‌شنبه میزبان تیم کاوه تهران است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول