اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

ترویج باطل در مراسم محرم ظلم به شیعه است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ترویج باطل، منکر و ضد ارزش در مراسم محرم به نام امام حسین (ع)، ظلم به شیعه است.

ترویج باطل در مراسم محرم ظلم به شیعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام عباس اسکندری عصر امروز در همایش هیئت‏های مذهبی و مداحان شهرستان شاهرود که در مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، با اشاره به رشادت‏های شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: آنان مثل یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا شجاعانه در مقابل دشمن ایستاده و از ارزش‏های انقلاب و آرمان‏های امام خمینی (ره) دفاع کردند.
وی تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس، همان بچه‏های هیئتی و پای منبری بودند که با ایثارگری‏های خود در جنگ تحمیلی بینی استکبار جهانی را به خاک مالیدند تا جایی که بعد از گذشت 23 سال از جنگ تحمیلی، دشمنان جرات نمی‏کنند نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشند.
اسکندری اضافه کرد: شهدا در فضایی زندگی می‏کردند که هنوز هیئت‏های مذهبی به اینگونه ساماندهی نشده و تحت حکومت جبار ستمشاهی بودند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ولی متاسفانه در این زمان با تمام توجه به هیئت‏های مذهبی خرافه و بدعت‏ها در عزاداری‏های مذهبی رخنه پیدا کرده است.
اسکندری با بیان اینکه بعضی چیزهایی که در رابطه با وقایع کربلا گفته می‏شود دروغ است، گفت: نوحه‏خوانان و شعرای آئینی باید حواس خود را جمع کرده از منابع معتبر استفاده کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: عزاداری‏ها باید خالص و مرتبط با واقعیت‏ها باشد زیرا به‏کارگیری و استفاده از ابزار لهو و لعب در مجلس امام حسین (ع) هرگز ترویج آداب این بزرگوار نیست.
اسکندری افزود: ترویج باطل، منکر و ضد ارزش به نام امام حسین (ع)، ظلم در حق شیعه است.
مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با انتقاد از مراسم قمه‏زنی در برخی از مناطق کشور اظهار داشت: یکی از دلایلی که مقام معظم رهبری این مراسم را ممنوع اعلام کردند، ساخت فیلمی مستند با یک تحلیل عجیب و جذاب و پخش آن در کشورهای اروپایی بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: با پخش این فیلم نشان داده بودند این همان شیعه‏هایی هستند که می‏گویند باید منجی ظهور کرده و جهان را نجات دهد.
وی در بخش دیگری با  نقل وقایع دروغ از صحنه کربلا در برخی نوحه‏ها تصریح کرد: اینها افسانه بوده و با هیچ عقل و منطقی جور در نمی‏آید و فقط شان و منزلت ائمه (ع) را پایین می‏آورد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول