اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کردستان؛

نخستین جشنواره شهروند برگزیده به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: شهروندان برگزیده کردستانی ظهر امروز در آیین پایانی نخستین جشنواره شهروند برگزیده در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج و با حضور جمعی از مسئولان استان تجلیل شدند.

نخستین جشنواره شهروند برگزیده به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی کردستان در این مراسم اظهار داشت: در طول سال همواره شاهد قدردانی از قشر خاصی از جامعه هستیم در صورتی که در جشنواره شهروند برگزیده از همه اقشار وظیفه‌مند جامعه بدون توجه به نوع شغل آنها مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
ابراهیم کاظمی‌نژاد تصریح کرد: در فراخوان اعلام شده برای شرکت در این جشنواره 570 نفر از شهروندان متقاضی برای انتخاب شهروند برگزیده شناسایی و معرفی شدند.
وی ادامه داد: بعد از بررسی‌های انجام شده توسط هیئت داوران که متشکل از 9 کارشناس بود، 20 نفر را به عنوان شهروند برگزیده انتخاب کردند.
معاون اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی کردستان حضور مردم برای شرکت در این جشنواره را بسیار پرشور عنوان کرد و افزود: هر چند برگزاری این جشنواره برای نخستین‌بار دارای محدودیت‌هایی هم‌چون عدم امکان و تمایل حضور تعدادی از مردم بود ولی با همکاری تمام مسئولان با کم‌ترین نقص و اشکال برگزار شد.
معاون اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی کردستان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تقدیر از شهروندانی است که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای انضباط و سلامت جامعه نقش موثری در همکاری با نیروی انتظامی داشته‌اند.
کاظمی‌نژاد با تاکید بر تجلیل از الگوهای اجتماعی برگزیده جامعه، اظهارداشت: تجلیل از افرادی که با احساس مسئولیت در صحنه‌های مختلف حاضر و جان و مال خود را برای امنیت و آسایش مردم به خطر می‌اندازند، باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.
در این جشنوراه در حوزه پلیس نمونه محسن احمدی، عادل محمدی، قدرت‌الله تافی، شهید راشد صیدی و علی اصغر فاطمی‌زاده به عنوان شهروند برگزیده تجلیل شدند.
در حوزه همیاران پلیس بختیارشافعی، صلاح‌الدین محمدی و در بخش تلاشگران حریم امنیت عمومی ناصر رحیمیان و فتح‌اله کرمی شهروند برگزیده شدند.
الهام کریمی، محمد سلیم کریمی، شهریار رحیمی در حوزه امدادگران سلامت اجتماعی به عنوان شهروندان برگزیده انتخاب شدند.
در حوزه مروجان و مبلغان انضباط اجتماعی هم کامل گلباغی و حسام شریعتی به طور مشترک رتبه اول، جمشید خیرآبادی رتبه دوم و هادی ضیاءالدینی رتبه سوم شهروند برگزیده را کسب کردند.
در حوزه تلاشگران حریم امنیت عمومی نیز از توفیق مفاخری سرپرست خبرگزاری فارس، ماموستا مجتهدی امام جمعه سنندج، عطاالله رحمانی آبیدر، کمال سعیدی و خانواده شهدای رمضان 88 کردستان ماموستا شیخ‌الاسلام و برهان عالی تقدیر شدند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول