اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

اسرائیل در حال سقوط و ایران در حال توسعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: امروز اسرائیل در حال سقوط و ایران در حال توسعه و پیشرفت است.

اسرائیل در حال سقوط و ایران در حال توسعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی‌کناری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرای و دهیاران بخش مرکزی و هزارجریب این شهرستان به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: نهاد رهبری و بسیج از جمله نهادهای توانمند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی‌اند که پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.
وی بیان داشت: ایران اسلامی با توانمندی‌های خود و با نیروهای مردمی به جایگاه رفیع در جهان رسیده و یاوه گوی‌های دشمنان تاثیری در روند بیداری اسلامی ندارد.
فرماندار نکا با بیان اینکه تلاش این است که در هفته بسیج، گوشه‌ای از ایثار، شجاعت و توانمندی‌های این نیروی مردمی به نمایش گذاشته شود، یادآور شد: باید در ین رابطه بسیج همگانی مردم وارد عرصه شده و توانمندهای بسیج را به نمایش گذارد.
آزادی‌کناری ادامه داد: از سال 57 ایران یک پایگاه برای بلوک غرب بود و در کنار این پایگاه یک پایگاه دیگری وجود داشت بنام اسرائیل که در حال پیشرفت بود اما در سال 57 در ایران حکومتی به‌نام جمهوری اسلامی مخالف با اسرائیل شکل گرفت و امروز اسرائیل در حال سقوط و ایران در حال توسعه و پیشرفت است.
فرماندار نکا بیان داشت: دهیاران و بخشداران باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه تلاش کرده و برنامه‌های مناسب با این هفته برگزار کنند.
این مسئول افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران با آرمان‌های اسلامی به پیروزی رسید و تا زمانی که ولایت فقیه و این پشتوانه مردمی حکم‌فرماست، هیچ توطئه و گزندی نمی‌تواند تاثیری در آن داشته باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با اشاره به ترس دشمنان از صدور انقلاب به کشورهای دیگر بیان داشت: تحریم و فشارهای کشورهای غربی علیه ایران به بهانه‌های حقوق بشر و... نتوانستند پیروز شوند و شکست خوردند.
فرماندار نکا با اشاره به اتخاذ سیاست تغییر رفتار از سوی  دشمنان اذعان داشت: آمریکا به افغانستان و عراق حمله کرد تا بتواند ایران را مهار کنند، اما حکومتی در این کشورها روی کار آمد که مزاحمتی برای ایران ندارند و تمام این این دشمنی این است که  ایران کشوری مستقل و اسلامی مبتنی بر فرهنگ غدیر و منشاء بیداری اسلامی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول