اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جاده قم ـ جعفریه رخ داد؛

نداشتن کلاه ایمنی مرگ موتورسوار را رقم زد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برخورد منجر به فوت یک دستگاه کامیون و یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

نداشتن کلاه ایمنی مرگ موتورسوار را رقم زد
محمدجواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: براثر برخورد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه موتورسیکلت در جاده قم به جعفریه، راننده موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به عدم استفاده راننده موتور سیکلت از کلاه ایمنی افرود: در این سانحه که در نزدیکی پاسگاه گازران روی داد، راننده موتورسیکلت به دلیل نداشتن کلاه ایمنی و پرتاب از روی موتورسیکلت جان خود را از دست داد.
باقری گفت: در این حادثه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم همانند دیگر حوادث در اعزام نیروهای امدادی و آمبولانس سرعت عمل خوبی از خود به نمایش گذاشت و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه در تصادفات موتورسیکلت، سر و صورت، مهم‌ترین عضو آسیب‌پذیر است، مرکز فوریت‌های پزشکی قم، از رانندگان و راکبین موتورسیکلت می‌خواهد، تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، به لزوم استفاده از کلاه ایمنی، توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول