اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی چند ماه فعالیت شبانه‌روزی؛

24هزار قطعه تجهیزات ماهواره در اصفهان دریافت شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند بزرگ قاچاق تجهیزات ماهواره به کشور و دریافت 24هزار و 529 قطعه تجهیزات ماهواره در اصفهان خبر داد.

24هزار قطعه تجهیزات ماهواره در اصفهان دریافت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسن کرمی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی چند ماه فعالیت شبانه‌روزی و کار پلیسی موفق شدند یک باند بزرگ قاچاق تجهیزات ماهواره به کشور را شناسایی کنند.
وی با بیان اینکه اعضای این باند محموله‌های خود را از جنوب کشور به اصفهان منتقل کرده و در انباری نگهداری و سپس بین نصابانی که با آنها در ارتباط بودند، توزیع می‌کردند، افزود: ماموران پس از اطلاع از حضور قاچاقچیان در انبار مذکور با هماهنگی مقام قضایی وارد محل شده و دو نفر از اعضای اصلی باند به نام‌های "منصور - س"‌ و "جواد - ف" را دستگیر کردند.
 فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در بازرسی از انبار موصوف 24هزار و 529 قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره شامل، 3هزار و 978 دستگاه ریسیور، 19هزار و 490 عدد ال ان بی، یک ‌هزار و 69 عدد کارت ریسیور، پایه‌گردان دیش، کنترل ریسیور و برد کوچک و بزرگ به همراه 11 کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند، بیان داشت: تحقیقات در مورد سایر مرتبطان با این باند ادامه دارد و به زودی تمام کسانی که در زمینه انحراف جامعه قدم بر می‌دارند، دستگیر و تحویل قانون داده می‌شوند.
کرمی تاکید کرد: شناسایی و دستگیری باندهای تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره از ابتدای سال تاکنون سرعت و شدت بیشتری گرفته و پلیس استان با قاطعیت تمام با این گونه افراد برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد عده‌ای به بهانه سودجویی مالی افکار جامعه را منحرف ساخته و زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی و آشفتگی در خانواده‌ها را فراهم کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول