اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدایتخواه:

بسیاری از اظهارنظرها در مورد حقوق مدیران سیاسی ژست انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برخی اظهارنظرها در رابطه با حقوق مدیران سیاسی ژست تبلیغاتی و انتخاباتی است، گفت: برخی پس از پنج سال از اجرای قانون خیلی دیر متوجه شده‌اند.

بسیاری از اظهارنظرها در مورد حقوق مدیران سیاسی ژست انتخاباتی است
ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در مورد مصوبه اخیر مجلس در زمینه بازنشستگی برخی از مقامات از جمله نمایندگان با 80 درصد حقوق و مزایای دوره خدمت ، اظهار داشت: ظاهرا برخی از دوستان ما پس از پنج سال از اجرای این قانون خیلی دیر متوجه شده‌اند و پس از گذشت چندسال امروز به یاد این قضیه افتاده‌اند.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من به‌عنوان یک نماینده مجلس در این قانون منفعتی ندارم چرا که اصولا از مجلس حقوقی دریافت نمی‌کنم اما، این مصوبه به صورت قانون درآمده و در مورد قانون نمی‌توان این‌گونه که آقایان می‌گویند و می‌نویسند، اظهارنظر کرد.
عضو فراکسیون اصولگرایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصوبه جدید که آقایان را از خواب بیدار کرد این بود که در قانون مدیریت خدمات کشوری، اصلی بود که مقامات و از جمله نمایندگان مجلس پس از بازنشستگی معادل 80 درصد حقوق و مزایای خود را دریافت کنند که این موضوع شامل اعضای برخی نهادهای انقلابی نمی‌شد.
هدایتخواه افزود: در مصوبه جدید پیشنهاد داده بودند که آیا این قانون شامل این عده می‌شود و اصولا در پی رفع تبعیض در آن بودند اما، به یک‌باره برخی از دوستان شروع به برخی اظهارنظرها کردند که به نظر من بسیاری از آنها تنها ژست تبلیغاتی و انتخاباتی در آستانه انتخابات است.
ابن نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا این‌ افراد پنج سال پیش که این قانون مصوب شد چنین مواضعی را اتخاذ نکردند که امروز چنین دم از عدالت‌محوری و رفع تبعیض می‌زنند.
هدایتخواه با اشاره به اینکه قانون به هر حال قانون است و باید اجرا شود، خاطرنشان کرد: دوستان  می‌توانند به جای این حرف‌ها پیشنهاد بیاورند و کمک کنند که این پیشنهاد رای بیاورد و این مصوبه لغو شود و ما نیز به آنها کمک خواهیم کرد و به چنین موضوع ناعادلانه‌ای رای مخالف خواهیم داد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول