اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار خوسف:

کمترین بهای تعدی به ایران محو رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: بخشدار خوسف با اشاره به تهدیدهای اخیر دشمن در آستانه هفته بسیج، گفت: پیام ما در این هفته به مستکبران جهانی این است که کمترین بهای تعدی به منافع جمهوری اسلامی ایران محو کامل رژیم صهیونیستی است.

کمترین بهای تعدی به ایران محو رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد بیکس ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته بسیج با بیان اینکه هفته بسیج از فردا با برگزاری مراسم تجدید بیعت بسیجیان با بنیانگذار جمهوری اسلامی آغاز می‌شود، اظهار داشت: در این روز بسیجیان با تجمع در مساجد و بقاع متبرکه میثاق‌نامه‌های خود را قرائت می‌کنند.
وی حضور پرشور نیروی مقاومت بسیج را در دوران دفاع مقدس یادآور شد و تاکید کرد: بسیجیان همچنان با روحیه گذشت و ایثار در مواقع لزوم در میدان حاضر می‌شوند.
بخشدار خوسف با اشاره به خدمات متعدد بسیج در کشور افزود: حضور در صحنه دفاعی برای بازدارندگی حرکت دشمن، تأمین امنیت مردم، خدمت‌رسانی به مردم، مقابله با بلایا و حوادث طبیعی و پیشتازی در نوآوری و علوم فناوری و سازندگی از مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت بسیج در طول سال‌های پس از انقلاب است.
بیکس ادامه داد: بسیج در پیروزی انقلاب، جنگ هشت ساله و تثبیت نظام و انقلاب نقش اساسی ایفا کرده است.
وی به همزمانی هفته بسیج با بیداری بزرگ جهانی اشاره کرد و گفت: هفته بسیج امسال در حال و هوای متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‌شود و شعار امسال "بسیج، ولایت و بیداری اسلامی" است.
بخشدار خوسف تصریح کرد: ایستادگی‌های بسیج در پیروزی انقلاب، تثبیت نظام جمهوری اسلامی، دفاع مقدس و فتنه‌های رنگارنگ دشمنان، به بار نشسته و کام ملت‌های مستضعف را شیرین کرده است.
بیکس تصریح کرد: برخی می‌گفتند چون دنیا دست مستکبران است ایستادگی بسیجیان بیهوده بوده اما امروز واقعیت چیز دیگری است.
وی در زمینه تهدیدهای اخیر اظهار داشت: پیام ما در هفته بسیج به مستکبران جهانی این است که کمترین بهای تعدی به منافع جمهوری اسلامی محو کامل رژیم صهیونیستی است.
بخشدار خوسف به افتتاح 475 طرح بزرگ که توسط بسیج سازندگی اجرا شده در استان اشاره کرد و تصریح کرد: بسیج سازندگی در دهستان‌های معدن، ماژان و خور  این بخش برنامه‌های خوبی اجرا کرده است.
بیکس با اشاره به برنامه‌های آخرین روز هفته بسیج اظهار داشت: روز ششم آذر که مصادف با اول ماه محرم است همایش هیئت‌های مذهبی و مراسم تجلیل از جانبازان و شهدای امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول