اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل آرامستان‌های تبریز:

مشکل دفن غیرمجاز در آرامستان‌های تبریز ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آرامستان‌های تبریز گفت: مشکل دفن غیرمجاز در تبریز ادامه دارد که در این زمینه هماهنگی لازم است.

مشکل دفن غیرمجاز در آرامستان‌های تبریز ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ جلالی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی در تبریز خواستار هماهنگی بیشتر در زمینه صدور مجوز دفن شد.
وی گفت: آرامستان‌های تبریز و حومه در زمینه تمرکز دفن باید شاهد همکاری بیشتر بوده و ارگان‌های مختلف نیز در این راستا همکاری جدی داشته باشند.
مدیر عامل آرامستان‌های تبریز اظهار کرد: در زمینه صدور برگ فوت سه برگی توسط پزشکان نیز در تبریز باید شاهد همکاری‌های بیشتری باشیم که متاسفانه در این زمینه همکاری‌های چند جانبه با نقص مواجه است.
جلالی با اشاره به ممنوعیت دفن در آرامستان‌های مختلف تبریز گفت: مشکل دفن غیرمجاز در تبریز ادامه دارد که در این راستا هماهنگی لازم است.
وی بیان کرد: در حال حاضر تنها در آرامستان ملک تبریز دفن برخی خانواده شاهد امکانپذیر است و در آرامستان‌های دیگر از جمله آرامستان امامیه تبریز دفن ممنوع است.
جلالی خاطرنشان کرد: در ‌ارتباط‌ با دفن غیرمجاز در آرامستان «امامیه» فردی با تخلف دفن 200 جنازه دستگیر شده است.
مدیر عامل آرامستان‌های تبریز بر تمرکز در امر صدور مجوز دفن تاکید کرد و گفت: ثبت احوال استان و شهرستان تبریز در این زمینه باید همکاری بیشتری داشته باشد.
وی، ثبت وفات فرق ضاله و نیز اهل کتاب را از مشکلات پیش روی این مرکز برشمرد و افزود: در این زمینه برخی تبعات سیاسی و اجتماعی نیز پیش می‌آید که نیازمند همکاری‌های چند جانبه هستیم.
جلالی افزود: در حال حاضر علاوه بر مرکز تبریز در روستاهای بزرگ اطراف تبریز نیز هماهنگی در زمینه تمرکز دفن و صدور مجوز صورت می‌گیرد.
وی، تمرکز در غسالخانه‌های تبریز را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: غسالخانه‌های تبریز اکنون متمرکز بوده و نظارت کامل صورت می‌گیرد که با هماهنگی بیشتر امکان تمرکز بیشتر در زمینه دفن نیز صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول