اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ایلام:

بیش از 300 برنامه فرهنگی در ایلام اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: 326 برنامه فرهنگی، آموزشی و ورزشی در ایلام اجرا می‌شود.

بیش از 300 برنامه فرهنگی در ایلام اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جمال شاکرمی ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برپایی هفته بسیج در ایلام اظهار داشت: این تعداد برنامه در راستای گرامیداشت هفته بسیج در ایلام برپا می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس، یادواره شهدا، اهداء خون، تجلیل از جانبازان و ... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته بسیج در استان ایلام است.  
این فرمانده نظامی اضافه کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برپایی مسابقات فرهنگی، تجلیل از نخبگان بسیج و دیدار با خانواده معظم شاهد از دیگر برنامه‌های سپاه است. 
شاکرمی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین حوادث انقلاب اسلامی بود و ملت ایران اسلامی با ایثار و فداکاری تک به تک ورق‌های آن را رقم زدند.
این فرمانده نظامی اضافه کرد: هیچگاه جهانیان ایثار، رشادت، از خودگذشتگی، قدرت و اقتدار ملت ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد.  
فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: اکنون به واسطه تجربه هشت ساله دفاع مقدس ایران اسلامی به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده و با اقتدار کامل از ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.
وی ادامه داد: توان دفاعی، مقابله و ایستادگی ملت ایران اسلامی در برابر زورگویان و استکبار جهانی الگویی برای دیگر ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است.
این فرمانده نظامی اضافه کرد: بر این اساس باید تفکر و فرهنگ بسیج و دفاع مقدس در جامعه امروزی ترویج شود و نسل جوان امروزی در جریان وقایع دوران دفاع مقدس قرار گیرند.
شاکرمی تصریح کرد: برنامه‌های تدارک دیده شده در ایلام با شرکت گسترده فعال مردم، بسیجیان،
گردانهای عاشورا و الزهرا با شعار بسیج، ولایت و بیداری اسلامی برپا می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول