اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شبکه بهداشت دماوند:

مرکز دیالیز دماوند راه‏اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از راه‏اندازی مرکز دیابت این شهرستان خبر داد.

مرکز دیالیز دماوند راه‏اندازی شد
سید مهدی معززی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مرکز دیالیز در مجموعه بیمارستان سوم شعبان دماوند ایجاد شده است.
وی از فعالیت این مرکز در سه شیفت کاری خبر داد و افزود: مرکز دیالیز دماوند در سه شیفت کاری خدمات خود را به بیماران ارائه می‏دهد.
معززی ادامه داد: پیش از این هشت دستگاه دیالیز در این مرکز وجود داشت اما با افزوده شدن هفت دستگاه دیگر بر ظرفیت کاری مجموعه اضافه شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با اشاره به اعتبارات اختصاصی به این مرکز خاطرنشان کرد: منابع مالی ایجاد مرکز دیالیز دماوند از چند محل مختلف تامین شده است.
وی تصریح کرد: برای ایجاد این مرکز 240 میلیون تومان از اعتبارات خیران، 50 میلیون تومان از طریق دانشگاه شهید بهشتی و 300 میلیون تومان نیز برای احداث ساختمان تامین شده است.
معززی در زمینه محدوده خدماتی این مرکز خاطرنشان کرد: مرکز دیالیز دماوند علاوه بر این شهرستان ارائه خدمات به اهالی نواحی اطراف نظیر فیروزکوه و بومهن را نیز زیر پوشش خود قرار می‏دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند افزود: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار داده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول