اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه پیام نور فیروزکوه:

بسیجی باید زنگ پیشبرد اهداف جامعه را به صدا در‏آورد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه گفت: بسیجی باید در همه زمینه‏ها برتر باشد و زنگ پیشبرد اهداف جامعه را به صدا درآورد.

بسیجی باید زنگ پیشبرد اهداف جامعه را به صدا در‏آورد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اصغر رستمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه تشکیلات و دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فیروزکوه ضمن قدردانی از حضور رئیس بسیج دانشجویی استان تهران در این مراسم اظهار داشت: از همه مسئولان، دانشجویان و دست‏اندرکاران که ما را در این امر یاری دادند، قدردانی می‏کنیم.
وی افزود: اگر توقع داریم که این انقلاب عظیم و باشکوه را به یک انقلاب جهانی تبدیل و انقلاب را در همه عرصه‏های دنیا مطرح کنیم و به این ادعا را جامه عمل بپوشانیم، باید به سلاح‏های علمی، فناوری، ایده‏ها، افکار و واقعیت‏های به روز شده دنیا مجهز شویم.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه اضافه کرد: همچنین باید به مرحله‏ای برسیم که در همه امور و زمینه‏ها صاحب‏نظر، خودکفا و مستقل باشیم و همیشه حالت‏های دفاعی و وابستگی به خود نگیریم تا مبادا دشمن بخواهد سیاست استبدادی خود را به نحوه‏های مختلف بر روی ما پیاده کند.
رستمی اضافه کرد: همه ما باید با هم بسیج باشیم و فرهنگ و ایده بسیجی داشته باشیم تا به اهداف رهبری، امام راحل و آرمان‏های انقلاب برسیم.
وی تاکید کرد: همه از زن و مرد باید با هم یک صدا، متحد و با یک هدف به سمت جلو حرکت کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه اظهار داشت: بسیجی باید در همه زمینه‏ها از جمله ادب، تفکر، علم، تحصیل و زمینه‏های فرهنگی برتر باشد و زنگ پیشبرد اهداف جامعه را به صدا در‏آورد.
رستمی تصریح کرد: فرهنگ زیبای بسیجی باید طبق رهنمودهای رهبری در همه جا از جمله در میان مردم، جامعه، مدارس و دانشگاه‏ها سایه‏انداز شود تا همه بتوانیم طبق دستورالعمل‏های یک بسیجی پیشتاز و الگو عمل و زندگی کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول