اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی فلاورجان خبر داد:

افزایش 35 درصدی ماموریت‌های اورژانس در فلاورجان

خبرگزاری فارس: مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی فلاورجان از افزایش 35 درصدی ماموریت‌های اورژانس در فلاورجان طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

افزایش 35 درصدی ماموریت‌های اورژانس در فلاورجان
علیرضا شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان فلاورجان‌ در نیمه نخست سال قبل یک هزار و 445 ماموریت انجام داده است.
وی بیان داشت: از ماموریت‌های انجام شده در شش ماه اول سال جاری، تعداد موارد تصادفی و غیر‌تصادفی به ترتیب یک هزار و 91 و 861 ماموریت ثبت شده است.
مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: حوادث تصادفی شهرستان فلاورجان‌ از ابتدای سال تا شهریورماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 42درصد رشد داشته و این حوادث منجر به فوت 16 نفر در صحنه‌ حادثه ‌شده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع یک هزار و 91 حادثه‌ تصادف در شش ماه ابتدای سال جاری، تعداد حوادث مربوط به موتور، خودرو و عابر پیاده به ترتیب 688، 266 و 29 مورد است، تصریح کرد: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی فلاورجان‌ در این مدت موفق شدند یک مورد احیای موفق را به نام خود ثبت کنند.
شفیعی اضافه کرد: تعداد حوادث ویژه‌ این شهرستان در نیمه نخست سال جاری پنج مورد ثبت شده که چهار حادثه‌ تصادف و یک انفجار ترقه‌ بوده که این حوادث چهار کشته و 13 مجروح بر جای گذاشته است.
مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان فلاورجان‌ گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی طرح‌بها (آموزش همگانی احیا) برای 180 نفر از نیروهای هلال‌احمر، بسیج، شبکه‌ بهداشت شهرستان و دانش‌آموزان مقطع دبیرستان انجام شده است.
وی اظهار اشت: 30 نفر از پزشکان شبکه‌ بهداشت، 50 پزشک بیمارستان امام خمینی (ره)، 10 نفر از پرسنل مراکز فوریت‌های پزشکی پرستاری و مامایی شهرهای قهدریجان‌ و پیربکران‌ و 20 پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان و فلاورجان‌ نیز این دوره آموزشی را گذراندند.
شفیعی‌ جمعیت شهرستان فلاورجان‌ را 237هزار نفر در قالب هفت مرکز شهری و 60 روستا عنوان کرد و ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان با به‌کارگیری دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک اتاق فرمان و 16 نفر پرسنل در حال ارائه‌ خدمات فوریت‌های پزشکی به امداد‌خواهان است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول