اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل گمرکات کردستان خبر داد:

واردات 15 هزار تنی کالا به کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرکات استان کردستان از واردات 15 هزار و 579 تن کالا از مرزهای کردستان به داخل کشور خبر داد.

واردات 15 هزار تنی کالا به کردستان
محمد شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: از این میزان کالای وارداتی 489 تن مربوط به بازارچه سیرانبد بانه، یک‌هزار و 127 تن مربوط به بازارچه باشماق مریوان، 11 هزار و 896 تن مربوط به گمرک سنندج و دو هزار و 67 تن نیز مربوط به گمرک باشماق بوده است.
وی به ارزش دلاری این کالاها اشاره کرد و افزود: ارزش دلاری این میزان کالای وارداتی در طول سال‌جاری 16 میلیون و 944 هزار و 938 دلار بوده است.
وی همچنین به تعداد اظهارنامه‌های کالاهای وارداتی در طول هفت ماه اول سال‌جاری اشاره و این رقم را 292 مورد اعلام کرد.
مدیرکل گمرکات استان کردستان همچنین به تشکیل پرونده قاچاق در گمرکات استان اشاره و تصریح کرد: یک‌هزار و 147 پرونده قاچاق نیز در  گمرکات کردستان تشکیل شده است.
شهبازی ادامه داد: از این تعداد 792 فقره از طریق گمرک سنندج، 151 فقره از طریق گمرک بانه و 204 فقره نیز از طریق گمرک باشماق تشکیل شده است.
وی ارزش دلاری پرونده‌های قاچاق را نیز 5 میلیون و 731 هزار و 997 دلار ذکر کرد و گفت: این رقم مربوط به هفت ماه نخست سال‌جاری است.
شهبازی با اشاره به گمرک امانات پستی از سنندج تعداد بسته‌های ورودی از گمرک را یک‌هزار و 362 بسته اعلام کرد و گفت: این تعداد بسته دارای 126 هزار و 215 کیلو وزن به ارزش 180 میلیون و 918 هزار و 435 دلار بوده است.
مدیرکل گمرکات کردستان اضافه کرد: همچنین تعداد بسته‌های امانات پستی خروجی از گمرک سنندج یک‌هزار و 24 مورد به ارزش دلاری 31 هزار و  32 دلار و به وزن 44 هزار و 28 کیلو بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول