اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس خانه علوم و فنون استان قم خبر داد:

اجرای طرح‌های علمی مرتبط با دانش‌آموزان در خانه علوم

خبرگزاری فارس: رئیس خانه علوم و فنون استان قم گفت: خانه علوم و فنون از آمادگی کامل برای اجرای طرح‌های علمی مرتبط با دانش‌آموزان برخوردار است.

اجرای طرح‌های علمی مرتبط با دانش‌آموزان در خانه علوم
سالم احمدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به آغاز فعالیت خانه علوم و فنون از سال 88 اظهار کرد: این نهاد مباحث مرتبط با فیزیک، زیست، زمین‌شناسی، آبخیزداری را در دستور برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار داده و خدمات علمی در حوزه‌های رایانه، تالار تفکر و اتاق نور را ارائه می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در بخش انرژی‌های پاک با مباحثی مانند تولید انرژی به وسیله توربین آبی، پنل خورشیدی و توربین بادی آشنا می‌شوند.
رئیس خانه علوم و فنون استان قم با اشاره به فعالیت باغ قرآن در خانه علوم و فنون گفت: مسائل قرآنی در این بخش در قالب نقاشی و گرافیک به تصویر کشیده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان پنجم ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به عنوان مخاطبان اصلی برنامه‌های خانه علوم و فنون هستند و می‌توانند از برنامه‌های این مرکز در بخش‌های مختلف استفاده کنند.
احمدی‌پور به اهداف خانه علوم و فنون اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان با بازدید از خانه علوم و فنون در زمینه علوم روز به صورت کاربردی و علمی آموزش‌هایی دریافت می‌کنند.
وی افزایش علایق علمی دانش‌آموزان نسبت به علوم و فناوری‌های نوین روز، ایجاد بستر سالم برای تفریحات همراه یادگیری، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، آموزش علوم پایه به کمک وسائل و ابزارها را از دیگر اهداف خانه علوم و فنون ذکر کرد.
رئیس خانه علوم و فنون استان قم خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در بازدید از خانه علوم و فنون به طور عملی با علوم و نظریات جدید آشنا می‌شوند.
وی عنوان کرد: سالن همایشی در خانه علوم و فنون تعبیه شده که فیلم‌های آموزشی در این بخش برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می‌شود.
احمدی‌پور یادآور شد: خانه علوم و فنون استان قم از آمادگی کامل برای اجرای طرح‌های علمی به منظور افزایش سطح آموزه‌ها و علوم دانش‌آموزان برخوردار است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول