اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور اساتید کاریکاتور کشور؛

کارگاه آموزشی کاریکاتور در یاسوج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه آموزشی کاریکاتور از دوم تا چهارم آذرماه سال جاری در یاسوج برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی کاریکاتور در یاسوج برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی ابدالی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارگاه آموزشی کاریکاتور از دوم تا چهارم آذرماه سال جاری در یاسوج برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کارگاه توسط انجمن هنرهای تجسمی استان و با حضور اساتید کاریکاتور کشور در ادامه سیاست‌های این اداره در جهت بهبود و ارتقای سطح آموزش در میان هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره به مدت دو روز توسط بهرام عظیمی و کیانوش زندی از اساتید کاریکاتور کشور در اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و با شرکت علاقه‌مندان از سراسر استان برپا می‌شود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام خرسندی از استقبال هنرمندان استان از برپایی چنین برنامه‌های آموزشی ابراز داشت: با توجه به علاقه و استقبال هنرمندان هم استانی از برپایی چنین برنامه‌هایی، امیدواریم بعد از این برنامه تعداد هنرمندان علاقه‌مند به کاریکاتور در استان بیشتر شود.
ابدالی از تداوم برنامه‌های آموزشی برای هنرمندان استان در آینده خبر داد و گفت: میزبانی جشنواره‌های هنری از دیگر فعالیت‌ها و سیاست‌های این اداره کل است که با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد برپایی جشنواره‌های ملی هنری در استان خواهیم بود که اخبار تکمیلی آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
این مسئول امور فرهنگی و هنری در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های هنری در سطح این استان به رشد و توسعه و ترویج عرصه‌های هنری و شناسایی بیش از پیش هنرمندان در سطح کشور کمک می‌کند، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این کارها و اقدامات ارزنده بود که با استقبال کم‌نظیر مردم و علاقه‌مندان به هنر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یادآور شد: خدمت‌گزاران فرهنگ و هنر این استان در ارشاد اسلامی با همه توان رایزنی‌هایی را برای گرفتن اعتبارات بیشتر از وزارتخانه انجام داده و امید است که بتوانیم تا پایان سال ‌جاری اقدامات فرهنگی و برنامه‌های شایسته و درخور این استان را در عرصه فرهنگ و هنر به مرحله اجرا برسانیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول