اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز خبر داد:

تبریز میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور "شهر و شهروندی"

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور شهر و شهروندی توسط این سازمان خبر داد.

تبریز میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور "شهر و شهروندی"
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و هنری شهرداری تبریز، حسین نجفی با اشاره به تجربه موفق نخستین جشنواره کاریکاتور شهر و شهروندی گفت: برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین جشنواره کارتون شهر و شهروندی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز را بر آن داشت تا نسبت به استمرار این حرکت فرهنگی اقدام کند.
وی با اشاره به حضور بسیاری از کاریکاتوریست‌های سرشناس جهانی در نخستین دوره این جشنواره تصریح کرد: در دوره نخست این جشنواره، کارتونیست‌های مطرح، از 54 کشور جهان شرکت کردند و آثار شاخصی برای این جشنواره ارسال کردند.
نجفی اضافه کرد: در نخستین جشنواره کاریکاتور شهر و شهروندی که سال گذشته برگزار شد، 450 کارتونیست از کشورهای برزیل، ترکیه، اتریش، سوریه، روسیه، آذربایجان، بلژیک، آرژانتین، مصر، بلاروس و بلغارستان و ... بیش از هزار و 140 اثر به دبیرخانه جشنواره به تبریز ارسال کردند که از آن میان 322 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و از نفرات برتر این جشنواره بین‌المللی نیز طی آیینی تجلیل شد.
وی افزود: دومین دوره این جشنواره نیز با تمرکز بر فرهنگ شهروندی و آسیب‌های زندگی شهرنشینی برگزار می‌شود و پذیرای آثار مختلف از کارتونیست‌های جهان است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تفن 3370688- 0411 ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی کارتون شهروندی همچنین، شماره تلفن 2843094 – 0411 دبیرخانه برگزاری این جشنواره تماس حاصل کرده همچنین به وب سایت  www.tabrizcartoons.con  مراجعه کنند.
نجفی گفت: رحیم بقال اصغری که از کارتونیست‌های شناخته شده جهانی و نماینده فکو در ایران (انجمن بین‌المللی کارتونیست‌های جهان) است دبیری این جشنواره را بر عهده خواهد داشت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول