اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فارس به دنبال تکذیب ارشاد منتشر کرد؛

تصویر مجوز اداره کل ارشاد خراسان جنوبی برای یکی از خواندگان

خبرگزاری فارس: در حالی که خبرگزاری فارس امروز در خبری از صدور مجوز اداره ارشاد خراسان جنوبی برای برای یکی از خواندگان بیرجند خبر داده بود، اما مدیر کل این اداره این موضوع را تکذیب کرد که در این راستا تصویر مجوز منتشر می‌شود.

تصویر مجوز اداره کل ارشاد خراسان جنوبی برای یکی از خواندگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، خبرگزاری فارس امروز در خبری از صدور مجوز اداره ارشاد خراسان جنوبی برای کنسرت‌های بیرجند خبر داده و اعلام کرده بود تصویر مجوز ارشاد برای کنسرت امشب و فردا شب در این سرپرستی موجود است.
اما محمد مطهری‌فر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با برخی سایت‌های محلی و خبرنگاران اعلام کرده است: هیچ کدام از دو کنسرتی که طی چند روز گذشته با تبلیغات فراوان در استان اقدام به فروش بلیط کرده‌اند، مجوزهای قانونی از اداره کل ارشاد خراسان جنوبی را کسب نکرده‌اند و بدون کوچکترین تردید اجازه برگزاری نخواهند داشت.
خبرگزاری فارس به منظور تنویر افکار عمومی تصویر مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد را که با امضای مدیرکل این مجموعه به مجری کنسرت زده شده است، منتشر می‌کند. در نامه مدیر کل ارشاد خراسان جنوبی خطاب به مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری عرفان آمده است:
بازگشت به درخواست شماره 340/ب/90 مورخ 11/8/90 بدینوسیله اعلام می‌دارد اجرای برنامه‌های ذیل در جشن ویژه عید غدیر در تاریخ 27 و 28 آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل سالن ورزشی شهیدین قاسمی واقع در شهرستان بیرجند خیابان توحید با رعایت شئونات اسلامی، اخلاقی و اجتماعی از نظر این اداره کل بلامانع است.
-اجرای برنامه تقلید صدا
-اجرای موسیقی( پلی بک) توسط آقای مجید خراط‌ها
-اجرای برنامه عملیات اکروبات و ژانگولر
انتهای پیام
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول