اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سیمان فیروزکوه خبر داد:

استفاده از سیستم بازیافت انرژی حرارتی در سیمان فیروزکوه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان فیروزکوه از اجرای طرحی به منظور استفاده از سیستم بازیافت انرژی حرارتی در کارخانه سیمان فیروزکوه خبر داد.

استفاده از سیستم بازیافت انرژی حرارتی در سیمان فیروزکوه
حسین کاظمی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به طرح‏های اجرایی سیمان فیروزکوه اشاره کرد و اظهار داشت: طرح‏های متعددی در حال مطالعه در سیمان فیروزکوه است.
وی تصریح کرد: از جمله این طرح‏ها، استفاده از سیستم بازیافت انرژی حرارتی است که در صورت تکمیل مطالعات، امکان استفاده از آن وجود دارد.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه با اشاره به رعایت اصول زیست‏محیطی در سیمان فیروزکوه بیان داشت: در ارتباط با جنبه‏های زیست محیطی باید گفت که این کارخانه یکی از واحدهای موفق در این زمینه در صنعت سیمان کشور محسوب می‏شود؛ به گونه‏ای که غبار خروجی کارخانه زیر حد استاندارد است.
کاظمی اضافه کرد: در مورد مصرف انرژی و انتخاب ماشین‏آلات نیز باید یادآور شد که در زمان خرید ماشین‏آلات، شاید انتخاب‏های بهتری می‏توانست انجام پذیرد تا مصرف انرژی حداقل باشد.
وی ادامه داد: با این وجود، شرکت تلاشی جدی در به حداقل رساندن مصرف انرژی الکتریکی و حرارتی را در برنامه کاری خود دارد.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه یادآور شد: شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه (سهامی خاص) با هدف نیل به تولید کلینکر و سیمان با ظرفیت اسمی 3 هزار و 200 تن در روز، در سال 1381 تأسیس شد و با شماره 230 در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان فیروزکوه به ثبت رسید.
کاظمی گفت: مرکز اصلی این واحد تولیدی در تهران و کارخانه آن در شهرستان فیروزکوه واقع است.
وی اضافه کرد: ساخت کارخانه به صورت قرارداد Turn Key با شرکت خدمات مهندسی سیمان فارس و خوزستان انجام گرفت و از نخستین روز مهر ماه سال 1385 به مرحله بهره‏برداری رسید.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه خاطرنشان کرد: پروانه بهره‏برداری دائمی شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه در روز ششم آذر ماه سال 1387 با شماره 86754 و ظرفیت سالانه 878 هزار و 592 تن از سازمان صنایع و معادن وقت استان تهران اخذ شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول