اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه درمیان:

جهان امروز تشنه ترویج تفکر‌ ‌انسانیت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان با بیان اینکه جهان امروز تشنه تفکری است که انسانیت را ترویج کند، گفت: ‌عصر امروز عصر مباهله میان حق و باطل و پایان عمر مستکبران و زورگویان است.

جهان امروز تشنه ترویج تفکر‌ ‌انسانیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی اکبر سنجری ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی این هفته درمیان با بیان اینکه اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌شود، اظهار داشت: غفلت از بسیج و دستاوردهای آن زمینه‌ساز غفلت از انقلاب، خون شهدا و اسلام ناب می‌شود که این خود خشم الهی و آتش دوزخ را به دنبال دارد.
امام جمعه مرکز شهرستان درمیان با بیان اینکه  تفکر بسیجی دست طمع دشمنان را از جهان اسلام و ذخایر کشورهای اسلامی کوتاه می‌کند، از بسیجیان به عنوان دلاورمردان و اسوه‌های صبر، پایداری و شکیبایی یاد کرد و ادامه داد: حوادث کنونی غرب و آمریکا از جنس حوادث فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در زمان ریاست جمهوری گورباچف است.
وی با بیان اینکه جهان امروز تشنه تفکری است که انسانیت را ترویج کند، اظهار داشت: عصر امروز عصر مباهله میان حق و باطل و پایان عمر مستکبران و زورگویان است از این رو مردم ما باید با بصیرت بالا و حرکت در خط ولایت در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن با توسل به فرهنگ اسلام ناب مبارزه کنند.
سنجری از بسیج به عنوان دانشگاه و محل عروج اندیشه‌های پاک اسلامی یاد کرد که شجره طیبه انقلاب را با خون بهترین بندگان خدا برای ساختن پشتوانه‌ای محکم برای این نظام مقدس آبیاری کرده است.
امام جمعه شهر اسدیه از اهل بیت به عنوان ستارگان آسمان حق و حقیقت یاد کرد و ابراز داشت: بیداری اسلامی کشورهای منطقه به واسطه بازگشت مسلمانان به سیره اهل بیت و یأس آنان از حکام منافق و برده صفت استکبار است که الاهم گرفته از انقلاب ملت سرافراز ایران است.
سنجری افزود: ملت‌ها در بیداری اسلامی به تأسی از سرور آزادگان عزیزترین کسان خود را برای پیروزی و سربلندی اسلام به قربانگاه عشق آورده‌اند.
خطیب جمعه درمیان هدف از تشکیل خانواده را تامین کردن نیازهای معنوی، عاطفی، روحی، مادی، انسان برای رسیدن به آرامش و حرکت به قرب الهی  دانست و افزود:  دستیابی به این اهداف، نیازمند توجه جدی به خانواده و پیاده کردن قوانین مربوط به آن است که با رعایت هر یک از این وظایف محیط خانواده، محیطی پر بار و سالم و رو به ترقی می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول