اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کوچک‌زاده:

طرح مادام‌العمر بودن حقوق سیاسیون باید بایگانی می‌شد

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به این سئوال که مصوبه "مادام‌العمر بودن حقوق سیاسیون" چه بوده؟ اظهار کرد: طرح مادام‌العمر بودن حقوق سیاسیون نیز باید بایگانی می‌شد.

طرح مادام‌العمر بودن حقوق سیاسیون باید بایگانی می‌شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی کوچک‌زاده عصر پنج‌شنبه در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در همدان با اشاره به ریشه تشکیل این جبهه، به آیات 169 تا 173 سوره مبارکه آل عمران استناد کرد و افزود: خداوند متعال در این آیات به وقایع جنگ احد و تخطی برخی از یاران پیامبر گرامی اسلام(ص) از دستور ایشان مبنی بر حفظ تنگه احد می‌پردازد و بر این نکته تأکید دارد که عدم توجه به فرمایشات و خواسته‌های ولی، عامل سقوط در سراشیبی است.
وی با اشاره به رواج برخی شایعات از سوی جبهه منافقان در مدینه مبنی بر اینکه با شهادت مجاهدان احد، هیچ چیزی عاید خانواده‌های آنها نمی‌شود، افزود: نزول آیه شریفه 168 سوره مبارکه آل عمران با این مضمون که "ای پیامبر! هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند" اثر همه این سخنان و یأس به وجود آمده در دل بازماندگان را خنثی کرد.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: این آیات نشان داد که اجر مؤمنان را ضایع نمی‌شود البته به این شرط که استجابت خدا و رسولش را در پی داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به فرض که تمام ایران در شش ساله ریاست جمهوری فلان فرد، هشت سال ریاست جمهوری بهمان شخص، دوران نخست‌ وزیری این و دوران ریاست مجلسی آن و... آباد شده باشد ولی باید این مهم را مد نظر قرار داد که شرط ضایع نشدن اقدامات به استجابت خدا و رسولش است.
به گفته کوچک‌زاده، فلسفه تشکیل جبهه پایداری در این بود که اولاً عدم حضور برخی در خط خدا و رسول گرامی‌اش را احراز کرد و ثانیاً بر حضور برخی دیگر در این جبهه "تردید" نشان داد چراکه اقدامات آنها خود مؤید این مطلب بود.
وی با بیان اینکه چشم و گوش ما به سخنان مقام عظمای ولایت است، ابراز کرد: با این تفاسیر جبهه پایداری به هیچ وجه با اصولگرایان واقعی مشکل و یا اختلافی نخواهد داشت چون با صرف شعار اصولگرایی نمی‌توان کاری از پیش برد.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: ما دیدیم کسانی که شعار تبعیت از رهبری را سر می‌دادند، در منزل حضرت آقا عکس گرفتند، و در تابلوی تبلیغاتی خود از آن استفاده کردند و شعار "درود بر سه سید فاطمی، خمینی، خامنه‌ای و خاتمی" را سردادند ولی دروغ می‌گفتند.
وی اضافه کرد: امروز نیز آن فرد بزرگ‌تر همه اینها را زیر بال و پر خود گرفته ولی ما نه تنها از اینها حمایت نمی‌کنیم که حق داریم به همه کسانی که صریحاً موضع خود را مشخص نکنند، شک داشته باشیم.
کوچک‌زاده در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این سئوال که مصوبه "مادام‌العمر بودن حقوق سیاسیون" چه بوده؟ اظهار کرد: این یک دروغ و به خاطر ضعف مدیریت مجلس بوده است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت مجلس طرح‌های زیادی را بایگانی کرده است، بیان کرد: طرح تجدید نظر در روابط ایران و انگلیس، طرح حمایت از حقوق خانواده و... از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود چون از تصویب احکام اسلامی می‌ترسند.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: طرح مادام‌العمر بودن حقوق سیاسیون نیز باید بایگانی می‌شد ولی این کار را نکردند، خودشان تصویب کردند و بنده به این طرح رأی مخالف دادم، حال خودشان آن را تصویب کردند، خودشان بزرگ کردند و حالا خودشان نیز با آن مخالفت می‌کنند والله ما که متوجه نشدیم این یعنی چه.
وی در پایان سخنانش وحدت حول اصول و آرمان‌های انقلاب و انتخاب افراد صالح، کارآمد، پرتلاش و مؤمن به منظور ورود به خانه ملت را خواستار شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول