اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار کردستان اعلام کرد:

انهدام 13 باند قاچاق مواد مخدر در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با اجرای طرح‌های اطلاعاتی و انتظامی بیش از 13 باند قاچاق، عرضه و توزیع مواد مخدر در استان کردستان از ابتدای سالجاری تاکنون شناسایی و منهدم شده‌اند.

انهدام 13 باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در سنندج با بیان این مطلب، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بیش از 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و افراد معتاد کشف و ضبط شده که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی از افزایش تعداد دستگیرشدگان از جمله توزیع کنندگان، حملات و نگهدارنده‌های مواد مخدر در سطح استان خبر داد و افزود: عمده‌ترین مواد کشف شده از این افراد را مواد سنتی، مواد مخدر صنعتی و قرص‌های روانگردان تشکیل می‌دهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از  2 هزار و 550 نفر معتاد از سطح مراکز آلوده جمع‌آوری و اکثر این افراد به مراکز بازپروری یا نگهداری پیش‌بینی شده هدایت شده‌اند.
حسن‌زاده اجرای طرح‌های پیشگیرانه و پاکسازی مراکز عمومی شهر از جمله پارک‌ها را از دیگر اقدامات کنترلی ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر استان عنوان کرد و ادامه داد: در این ارتباط در شهر سنندج با همکاری شهرداری و دیگر نهادهای متولی مبارزه مواد مخدر اقدام به پاکسازی اماکن عمومی نظیر قبرستان مذهبی تایله نموده و این مکان‌ها به فضای سبز شهری تبدیل شده‌اند.
وی در پایان از مکان‌یابی اسکان موقت معتادان در شهر سنندج خبر داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول