اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار بوشهر خبر داد:

تلاش برای کاهش مشکلات لنجداران بوشهری

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تمام تلاش ما کاهش مشکلات این قشر است و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی‌کنیم.

تلاش برای کاهش مشکلات لنجداران بوشهری
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران و روسای تعاونی‌های لنجداران استان اظهار داشت: گاهی اوقات از گوشه و کنار شنیده می‌شود که مسئولان برای حل مشکلات لنجداران و ملوانان کاری نمی‌کنند اما این مسئله نهایت بی‌انصافی است.
وی تصریح کرد: در آستانه انتخابات برخی نماینده‌ها و کاندیداها با فضاسازی سعی می‌کنند از اقدامات و تلاش‌های انجام شده در این راستا به نفع خود بهره‌برداری کنند.
جهانبخش اظهار داشت: برای دفاع از حقوق این قشر و پیگیری منافع و مصلحت آنان وقت زیادی گذاشته شده و زحمات زیادی کشیده شده است اما ناچاریم به عنوان مجریان قانون از دستورالعمل ابلاغی رئیس جمهوری در این زمینه پیروی کنیم.
وی با بیان اینکه مطیع دستور رئیس جمهوری هستیم و از دستورالعمل سرپیچی نمی‌کنیم، اضافه کرد: برای برون رفت از بحران موجود پیشنهاد می‌کنیم براساس دستورالعمل ابلاغی سالی چهار سفر و هر سفر با 15 میلیون ریال عمل کنیم اما گمرک عوارض کمتری برای کالاها در نظر بگیرد.
استاندار بوشهر یادآور شد: باید با تدبیر و تعامل و همکاری درون استانی این مشکل را رفع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در مقطعی که دشمنان در حال توطئه علیه نظام هستند نظام اجازه نمی‌دهد افراد سودجو از فرصت استفاده کنند و با تحریک برخی در قالب تحصن، تظاهرات و راهپیمایی نظام را زیر سئوال ببرند.
جهانبخش ادامه داد: باید با پرهیز از هر اقدامی که به صلاح انقلاب و نظام نیست، با شرایط فعلی مدارا کنیم و در چارچوب ابلاغیه موجود و تا زمانی که اصلاحیه صورت نگرفته از این بحران عبور کنیم.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز در این نشست گفت: مطالبات لنجداران و ملوانان حق طبیعی آنان است و از آنان حمایت می‌کنیم اما انتظار داریم با همه مشکلات موجود این قشر همچون گذشته از انقلاب و نظام حمایت کنند.
حیدر بحرانی افزود: لنج‌هایی که در اسکله هستند باید کالاهای خود را هرچه سریع‌تر تخلیه کنند چرا که کالاهای آنان در معرض خطر است و ممکن است باز هم حادثه اسکله بندرعامری تکرار شود.
وی با تاکید بر تعدیل عوارض توسط گمرک اظهار داشت: گمرک کالاهای مصرفی مردم را مشمول عوارض نکند و عوارض کالاهای صنعتی نیز جزیی باشد تا لنجداران کالاهای خود را تخلیه کنند.
بحرانی تاکید کرد: به منظور تسریع در این امر، گمرک ظرف 24 ساعته آینده در این زمینه اقدام کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول