اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جزیره خارک؛

7 سرنشین یک لنج باری از غرق شدن نجات یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با همکاری دو کشتی تجاری، هفت سرنشین یک فروند لنج باری در 52 مایلی جنوب غربی جزیره خارک نجات یافتند.

7 سرنشین یک لنج باری از غرق شدن نجات یافتند
به گزارش  خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر، علی ابراهیم‌زاده گفت: اضطرار یک فروند موتور لنج باری به مرکز کنترل دریایی خارک مبنی بر آبگرفتگی، بلافاصله شناور ناجی دو از جزیره خارک به منطقه اعزام و پیام اضطرار برای امداد رسانی شناورهای عبوری به لنج حادثه دیده بر روی کانال 16 وی اچ اف پخش شد.
وی اظهار داشت: در همین حین کاپیتان کشتی AWAFI  که در مسیر بندر خرمشهر به بندر جبل علی بود اعلام کرد که در نزدیکی موقعیت اضطرار قرار دارد و به طور داوطلبانه با همکاری کشتی  PORTISHAتمامی نفرات را که در پی غرق شدن موتورلنج، در جان پناه مستقر شده بودند نجات داد.
ابراهیم‌زاده افزود: با رسیدن شناور ناجی دو به موقعیت، تمام سرنشینان از کشتیAWAFI  تحویل و به جزیره خارک منتقل شدند.
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ادامه گفت: در عملیات دیگری نیز که بر اساس اعلام نیاز پزشکی یک فروند یدک کش در کانال بیرونی بندر بوشهر انجام شد، یک نفر سرنشین این شناور که دچار مصدومیت شده بود، توسط شناور هادی پنج تحویل و پس از انتقال به اسکله، با آمبولانس اورژانس این اداره کل، به بیمارستان منتقل شد.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط نامساعد جوی و طوفانی بودن دریا، تا قبل از رسیدن شناور هادی پنج، خدمات پزشکی از راه دور و توسط دستگاه وی اچ اف به یدک کش مذکور ارائه شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول