اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با معرفی نفرات برتر؛

هفتمین جشنواره قربان تا غدیر به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: با معرفی نفرات برتر در چهار رشته هفتمین جشنواره قربان تا غدیر خراسان جنوبی به کار خود پایان داد.

هفتمین جشنواره قربان تا غدیر به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره خواستار کاربردی شدن این جشنواره شد و اظهار داشت: این جشنواره دارای یک عنوان جهانی است که نیاز به کار زیادی دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی افزود: یک سر این جشنواره نام قربان است که یادآور شخصیت جهانی حضرت ابراهیم است که متعلق به همه انسان‌ها است.
وی افزود: حضرت ابراهیم (س) و امام علی (ع) که نام این جشنواره یادآور این شخصیت‌های والا است که می‌توانند الگوی جهانیان باشند و این جشنواره نیز می‌تواند به صورت جهانی برگزار شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این آیین خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی این جشنواره در خراسان جنوبی شد.
محمد مطهری‌فر با بیان اینکه این جشنواره در چهار رشته شعر، خوشنویسی، گرافیک و مقاله‌نویسی برگزار شده است، اظهار داشت: در کل یک‌هزار و 706 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که در بخش شعر 350 اثر، در بخش گرافیک 164 اثر، در بخش خوشنویسی 450 اثر و بقیه آثار نیز در بخش مقاله‌نویسی بوده است.
وی آثار ارسال شده به دبیرخانه این همایش را آثاری فاخر دانست و گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای حضور هنرمندان در عرصه‌های معنوی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یکی از نیازهای خراسان جنوبی در بخش هنری و فرهنگی را ساخت نگارخانه مجهز عنوان کرد و اظهار داشت: هر چند در دولت نهم و دهم تحولات زیادی در بحث زیرساخت‌های هنری و فرهنگی را در استان شاهد بودیم ولی باز هم کمبوداتی در این عرصه مشاهده می‌شود.
مطهری‌فر تصریح کرد: از قربان تا غدیر حلقه ولایت وجود دارد که جهان بشری نیز امروز تشنه معارف الهی است و می‌توان با زبان هنر در راستای ترویج این معارف گام برداریم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول