اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پیش از ظهر امروز؛

پیکر شهید سالمی از بردخون تا بهشت مشایعت شد

خبرگزاری فارس: پیکر مطهر شهید ناصر سالمی بر دستان امت شهیدپرور بخش بردخون تشییع شد.

پیکر شهید سالمی از بردخون تا بهشت مشایعت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، پیش از ظهر امروز پیکر پاک شهید ناصر سالمی در میان حزن و اندوه مردم شهرستان دیر و با حضور ائمه جمعه شهرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده شهرستان‌های دشتی و تنگستان، مسئولان لشکری و کشوری، بسیجیان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران از یادمان شهدای گمنام تا فلکه شهرداری دیر تشییع و برای خاک‌سپاری به شهر بردخون منتقل شد.
در آیینی در یادمان شهدای گمنام پس از قرائت زیارت وارث، امام جمعه شهر دیر با اشاره به جایگاه شهادت اظهار داشت: ما هرچه داریم از ایثار و رشادت رزمندگان و شهدای گرانقدر است.
حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: شهدا به عشق شهادت فی‌سبیل الله گام در میدان رزم نهادند.
وی یادآور شد: شهید سالمی بیش از 27 سال درد و رنج را تحمل کرد اما ذره‌ای از عشقش به امام و ولایت کم نشد و همواره در مسیر الهی حرکت کرد و همه دارایی خود را فدای اسلام و انقلاب کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج حضور مردم در تشییع این شهید عزیز مانوری عظیم و هشداری به همه دشمنان است که مردم ما حاضرند برای نظام خود ایثار کنند و هرگز تسلیم بدخواهان نخواهند شد و تا همیشه تاریخ در خط ولایت و رهبری خواهند بود و در برابر توطئه‌های استکبار جهانی ذره‌ای در هدفی که انتخاب کرده‌اند شک ندارند.
پس از این مراسم، پیکر مطهر شهید سالمی به زادگاهش شهر بردخون منتقل شد و پس از حضور در منزل ایشان، تا گلزار شهدای شهر بردخون تشییع و در کنار هم‌رزمان شهیدش آرام گرفت.
حضور اقشار مختلف و زنان و مردان بخش بردخون و تشییع با شکوه این شهید عزیز بیانگر این حقیقت است که مردم ما آماده شهادتند و برای حفظ اسلام و انقلاب جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.
شهید ناصر سالمی جانباز70 درصد قطع نخاعی بود که در سال 1363 در منطقه زبیدات بر اثر ترکش خمپاره زخمی شد و پس از 27 سال تحمل درد و رنج بامداد دیروز به لقاء الله پیوست و به هم‌رزمان شهیدش ملحق شد.
مراسم گرامیداشت این شهید از ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه در حسینیه اعظم شهر بردخون آغاز و مراسم هفتمین روز وی نیز صبح روز پنج شنبه سوم آذر ماه در حسینیه اعظم و عصر همان روز بر تربت پاکش در گلزار شهدای شهر بردخون برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول