اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار تبریز:

جمعیت تبریز به 1.8 میلیون نفر رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: یک میلیون و 600 هزار نفر در تبریز سرشماری شدند که این تعداد تا یک میلیون و800 هزار نفر نیز خواهد رسید.

جمعیت تبریز به 1.8 میلیون نفر رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی ظهر امروز در نشست مدیران شهرستان تبریز با اشاره به اقدمات صورت گرفته در زمینه ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در تبریز اظهار کرد: گردش نیروی انسانی و هماهنگی در این راستا دارای اهمیت بوده و مدیران ثبت احوال استان در این زمینه همراهی و همکاری دارند.
فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: هماهنگی در زمینه ثبت وقایع چهارگانه موجب خواهد شد تا در زمینه مطالعات برنامه‌ریزی بتوانیم کارهای موثرتری انجام دهیم.
وی اظهار کرد: مرکز ثبت احوال استان و شهرستان تبریز با حجم مراجعات موجب شده تا یکی از شلوغ‌ترین مراکز شهری مشکلات متعددی را به وجود بیاورد.
چمنی گفت: تقسیم وظایف برای نقاط مختلف شهر تبریز باید صورت گیرد و با توجه به آمار سرشماری تبریز خواهیم توانست به آمار جدیدی برسیم که مدیریت جمعیت ضروری است.
فرماندار تبریز افزود: یک میلیون و 600 هزار نفر در تبریز سرشماری شدند که این تعداد تا یک میلیون و 800 هزار نفر نیز خواهد رسید.
وی، بر تعامل میان دستگاه‌های مختلف تاکید و تصریح کرد: تعامل میان علوم پزشکی، ثبت احوال و نیز آرامستان‌ها ضروری است که نباید در این راستا کوتاهی بر اساس ملاحضات قانونی صورت گیرد.
فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: در راستای صدور گواهینامه سه برگی فوت نیز باید اقدمات لازم صورت گیرد تا شاهد مشکلات فوتی در این زمینه نباشیم.
وی با اشاره به شرایط اقلیت‌ها و اتباع خارجی اظهار کرد: نیروی انتظامی در زمینه صدور مجوز دفن اتباع خارجی واقلیت‌ها همکاری بیشتری داشته باشد و ثبت احوال تبریز در این راستا ساز و کار لازم را تهیه کند.
چمنی با تاکید بر ارتقای رتبه استانی در زمینه ثبت احوال گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌ای برای صدور شناسنامه جدید و تعیین زمان جدید ضروری است.
 انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول