اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره اوقاف شوشتر خبر داد:

کاهش 30 درصدی قیمت قبر در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف شوشتر از کاهش 30 درصدی قیمت قبر در این شهرستان خبر داد و گفت: مسئولان شهرستان برای کاهش قیمت قبر تلاش زیادی کردند.

کاهش 30 درصدی قیمت قبر در شوشتر
حجت الاسلام راشد پور حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: قیمت قبر در شرایط کنونی در سطح شهرستان شوشتر با همکاری مسئولان کاهش محسوس 30 درصدی داشته است.
وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت قبر در این شهرستان از خواست‌های مردمی بوده است، افزود: مردم از قیمت زیاد قبر در آرامستان‌های شهرستان شوشتر گلایه داشتند و پس از بررسی این موضوع، کاهش 30 درصدی قیمت قبر باعث رضایتمندی مردم شده است.
این مقام مسئول با اشاره به قیمت قبر پیش از کاهش قیمت‌ها افزود: پیش از این قیمت هر قطعه قبر در سطح بقاع شوشتر بیش از 22 میلیون ریال بود که قیمتی زیاد برای مردم این شهرستان بوده است.
پورحمیدی افزود: در شرایط کنونی قیمت قبر در شوشتر به 15 میلیون ریال کاهش یافته است و بیش از 7 میلیون ریال کاهش قیمت در این بخش وجود دارد.
وی با قدردانی از مسئولان شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده شهرستان شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شوشتر، مدیر کل اوقاف و امورخیریه خوزستان و هیئت امنای مقام صاحب‌الزمان(عج) در کاهش قیمت نقش ایفا کردند.
در شرایط کنونی در شوشتر سه گورستان وجود دارد که یکی در بقعه سید محمد گیاه‌خوار(گلابی)، مقام صاحب‌الزمان(عج) و بهشت رضا(ع) در جاده عقیلی است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول