اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با راه‌اندازی سیستم آنلاین صورت می‌گیرد؛

کاهش ۸۰ درصدی مراجعان به نظام مهندسی ساختمان اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل گفت: با راه‌اندازی و آغاز به کار سیستم آنلاین اداری این سازمان تعداد مراجعان به نظام مهندسی استان اردبیل با کاهش 80 درصدی مواجه می‌شود.

کاهش ۸۰ درصدی مراجعان به نظام مهندسی ساختمان اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشیار ایمانی کله‌سر صبح امروز در مراسم افتتاح سازمان نظام مهندسی خلخال اظهار داشت: سیاست دولت کاهش میزان مراجعات و سهولت خدمات‌دهی به مراجعین است که سازمان نظام مهندسی اردبیل با احصای این نیاز دولت وارد عمل شده و سیستم آن‌لاین خدمات اداری را خریداری کرده است.
وی با یادآوری اینکه برای خرید این سیستم 600 میلیون ریال هزینه شده، بیان داشت: از دیگر محاسن این سیستم بررسی دقیق و به روز نیازمندی‌های مردم است که با ثبت در سیستم مراجعین، مردم دیگر نگران به تعویق افتادن پاسخ‌های خود نخواهند بود.
این مسئول، سازمان نظام مهندسی ساختمان را یاریگر اصلی و بازوی کمکی برای مسکن و شهرسازی اعلام کرد و افزود: این دو سازمان با قرار گرفتن در کنار یکدیگر توان اجرای پروژه‌های بزرگ ملی و مهندسی شده را دارند.
ایمانی از راه‌اندازی ساختمان نظام مهندسی در تمام شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: تا پایان امسال همه شهرستان‌های استان اردبیل از ساختمان اداری سازمان نظام مهندسی بهره‌مند می‌شوند که این اقدام نیز گامی در راستای بی‌نیاز کردن شهرستان‌ها از خدمات نظام مهندسی ساختمان در مرکز استان است.
وی خاطرنشان کرد: ساختمان اداری خلخال نخستین ساختمان اداری سازمان نظام مهندسی در سطح شهرستان‌های استان است که امیدواریم آغازی موفق برای راه‌اندازی این ساختمان در دیگر شهرستان‌ها نیز باشد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود مهندسان ناظر این سازمان را امین جان مردم در ساختمان‌سازی‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: تخصص، تعهد و تجربه مهندسان ما در تمام صحنه‌ها زمینه اعتماد مردم را در بخش ساختمان‌سازی فراهم می‌کند.
ایمانی استان اردبیل را یکی از استان‌ها حادثه‌خیز اعلام کرد و ادامه داد: رعایت استانداردهای ساخت و ساز از سوی سازمان نظام مهندسی می‌تواند آسیب‌های ناشی از این حوادث را کاهش داده و حتی در برخی مواقع به صفر برساند که انتظار می‌رود مهندسان عضو این سازمان موارد ایمنی در ساخت و سازها را به دقت رصد کرده و به آن بپردازند.
وی اظهار داشت: هم اکنون ساختمان اداری شهرستان پارس‌آباد در 450 متر مربع زیربنا و با تخصیص 800 میلیون ریال در حال احداث بوده و تا پایان امسال با بهره‌برداری از این پروژه و خرید دو باب ساختمان به منظور ایجاد سازمان نظام مهندسی شهرستان‌های مشگین‌شهر و گرمی، همه شهرستان‌های استان از ساختمان اداری ملکی سازمان نظام مهندسی بهره‌مند خواهند شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول