اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان خوزستان ابقا شدند

خبرگزاری فارس: هیئت رئیسه پنجمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سمت خود ابقا شدند.

هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان خوزستان ابقا شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه خبری صنعت ساختمان خوزستان، در جلسه هیئت مدیره سازمان مذکور، مهندسان مهدی حق‌بین، دکتر سیروس رادکیا، علیرضا بهاری‌فر و کمال دویده به ترتیب به عنوان رئیس سازمان، نایب رئیس اول و دوم و دبیر هیئت مدیره به مدت یکسال دیگر ابقا شدند.
انتخابات هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان به استناد ماده ۷۱ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان هر سال یکبار انجام می‌شود.
سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان خوزستان از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون ۷ هزار و ۵۰۰ عضو دارد که از میان این تعداد، بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ عضو دارای پروانه اشتغال به کار حرفه‌ای از وزارت مسکن و شهرسازی بوده و در رشته‌های هفتگانه ساختمان مشغول به کارهستند.
الزام به رعایت مقررات فنی و ضوابط شهرسازی و معماری در قالب مفاد طرح‌های جامع، تفصیلی و هادی، ایجاد ارتباط منسجم میان شهرداری‌ها، سازمان مسکن و شهرسازی و دیگر صنوف حرفه‌ای در بخش ساختمان، کنترل و نظارت بر ساخت و ساز‌ها، اجرای مقررات ملی ساختمان، ساماندهی دفا‌تر خدمات مهندسی از جمله وظایف و مسئولیت‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان به شمار می‌رود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول