اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه نور:

کشوری جرات حمله به ایران را ندارد/ تهدیدات برای اخذ امتیازات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور گفت: تهدیدات علیه ایران برای اخذ امتیازات از ایران است و چون می‌دانند ایران آمادگی عکس‌العمل علیه هر تهدید را دارد و ملزومات هم در اختیار دارد، اما هیچ کشوری جرات حمله به ایران را ندارد.

کشوری جرات حمله به ایران را ندارد/ تهدیدات برای اخذ امتیازات است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام سید حسین امیری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته بسیج این شهرستان به گزارش دبیر کل آژانس انرژی اتمی اشاره کرد و بیان داشت: این گزارش یک جریان اتفاقی نیست و موضوعی حساب شده بود.
امیری تصریح کرد: براساس مدارک به دست آمده، آمریکا با شرط اقدام علیه ایران با ریاست آمانو موافقت کرد.
امام جمعه نور با اشاره به شرایط حساس کشور و تهدیدات متعدد بیان داشت: تهدیدات برای اخذ امتیازات از ایران است و چون می دانند ایران آمادگی عکس‌العمل علیه هر تهدید را دارد و ملزومات هم در اختیار دارد، جرات حمله به جمهوری اسلامی را ندارند.
وی با اشاره به اینکه اسرائیل در مقابل حزب الله لبنان دوام نیاورد و در مقابل این گروه کوچک از نظر عده به عجز آمد و خود اعلام آتش بس کرد، تاکید کرد: در مقابل ایران باید بدانند از روی نقشه پاک خواهند شد.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج نقش اساسی در کشور داشته و دارند و امام و رهبری عنایت خاصی به این قشر دارند.
امام جمعه نور ابراز داشت: بسیج با عملکرد خودش در طول تاریخ انقلاب، دوران دفاع مقدس، بازسازی کشور و فتنه‌ها نشان داد بازوی توانمند نظام جمهوری اسلامی است و نباید در اذهان عمومی فراموش شود.
وی یادآور شد: بسیج همواره با اعتقاد راسخ در صحنه حضور داشته و این حضور باید تداوم یابد، ما نیز وظیفه تکریم داریم.
امیری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران را حرکت بسیجی ذکر کرد و افزود: یکی از رموز ماندگاری جمهوری اسلامی تعطیلی لانه جاسوسی بود که دست دشمنان را کوتاه و توطئه‌ها را خنثی کرد.
امام جمعه نور اذعان داشت: زمانی که امام خمینی فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» خیلی‌ها باور نکردند و برخی هم ترسیدند و گفتند مگر می‌شود با آمریکا درگیر شد، اما دیدیم با تدبیر امام و تشکیل بسیج و تفکر بسیجی می‌توان در مقابل همه استکبار ایستاد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول