اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد:

اختصاص اعتبار 2 میلیارد تومانی برای هوشمند سازی مدارس اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از محل اعتبارات ملی دو میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس این استان اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار 2 میلیارد تومانی برای هوشمند سازی مدارس اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان اظهار داشت: با اجرای برنامه‌های مختلف همچون تعطیلی پنج‌شنبه‌ها و تک شیفته کردن مدارس و تغییراتی در تقویم آموزشی با هدف تقلیل ساعات آموزشی و افزایش ساعات پرورشی سعی کردیم مهر روان، آرام، با انگیزه و شادابی را در استان آغاز کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل افزود: بر اساس همین تلاش‌ها و اقدامات مناسب انجام شده، این اداره کل در بین استان‌های کشور در اجرای پروژه مهر توانست رتبه ممتاز را با کسب امتیاز 98 درصد به دست آورد.
این مسئول بیان داشت: در کنار این اقدامات در ساماندهی نیروی انسانی، تجهیزات فضاهای آموزشی و برخی فعالیت‌های دیگر موفق عمل کردیم به طوری که دو گروه اعزامی از آموزش و پرورش و استان‌های دیگر عملکرد ما را در آغاز سال تحصیلی جدید مورد ارزیابی قرار دادند و به همین خاطر رتبه ممتاز نصیب استان اردبیل شد.
 
حضور ۲۰ درصد معلمان و دانش‌آموزان در نهضت قرآن‌آموزی
دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز اجرای طرح ملی نهضت حفظ قرآن کریم خبر داد.
محمودزاده ابراز داشت: همزمان با سراسر کشور و در عمل به منویات مقام معظم رهبری با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس نهضت حفظ قرآن کریم در اردبیل نیز آغاز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل خاطرنشان کرد: در قالب این نهضت عظیم و فراگیر قرار است 16 درصد دانش‌آموزان به صورت اختیاری و چهار درصد فرهنگیان حضوری فعال داشته باشند و بتوانند قرآن را با اهداف متعالی و به شکل شایسته آموزش ببینند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول اظهار داشت: استان اردبیل سال گذشته نیز در اجرای طرح مدارس قرآنی موفق عمل کرده و در شاخص‌ها و رتبه‌بندی‌های متعدد نسبت به استان‌های دیگر پیشرو بوده است.
 
اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار ملی برای هوشمند سازی مدارس
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه سخنان خود از برگزاری موفق نمایشگاه هوشمند سازی مدارس در اردبیل خبر داد و گفت: این نمایشگاه با استقبال خوب دانش‌آموزان، معلمان و والدین مواجه شد.
وی بیان داشت: از محل اعتبارات ملی دو میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته و قرار است بر اساس مصوبه هیئت دولت از استان‌ها در این زمینه و تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز به صورت جدی حمایت شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول