اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای نخستین بار در قزوین؛

رقابت‌های انتخابی فوتبال دستی بانوان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری رقابت‌های انتخابی فوتبال دستی بانوان در این استان خبر داد.

رقابت‌های انتخابی فوتبال دستی بانوان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری نژاد بیان کرد: رقابت‌های انتخابی اولین دوره از مسابقات فوتبال دستی بانوان استان قزوین با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی و کمیته فوتبال دستی هیئت انجمن‌های ورزشی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این رقابت‌ها که به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و با عنوان عید تا عید به اجرا در آمدند، 30 نفر از بانوان در قالب پنج تیم از شهرهای مختلف استان در سالن مجموعه ورزشی تختی با یکدیگر مسابقه دادند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: در پایان در قسمت تیمی، تیم البرز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و آبیک عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
وی عنوان کرد: در نتایج انفرادی نیز مرجان مهدی آبادی در سکوی قهرمانی ایستاد، نگار خوبان دوم شد و مژگان کربی عنوان سوم را کسب کرد، عناوین چهارم تا ششم نیز به رضایی، خلیلی و حسینی رسید.
وزیری نژاد خاطر نشان کرد: شش نفر برتر مسابقات انتخابی پس از طی یک دوره آموزشی، دور دیگری از رقابت‌ها را خواهند گذراند و چهار نفر برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش کوه‌روی اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی پانزدهمین مرحله از مجموعه همایش‌های کوه‌روی خانواده را برگزار کرد که این همایش با مشارکت هیئت کوه‌روی استان و با حضور گسترده همشهریان قزوینی بر اساس روال هر هفته برگزار شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در این همایش حاضران مسیر امامزاده باراجین (ع ) تا قله مردمی را پیمودند و پس از آن به همراه سید احمد شیوایی، پدر بزرگ دوچرخه‌سواری قزوین و مربی این سازمان به اجرای حرکات ورزش و نرمش صبحگاهی پرداختند که شور و نشاط آنان را دوچندان کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول