اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به دلیل عدم وجود برخی زیرساخت‌ها صورت گرفت؛

انتقاد نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام از مخابرات و صدا و سیما

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام از نبود برخی زیرساخت‌های رادیویی، تلویزیونی و مخابراتی در پاره‌ای از مناطق این سه حوزه انتخابیه انتقاد کرد.

انتقاد نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام از مخابرات و صدا و سیما
سید علی‌محمد بزرگواری ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هر هفته به مناطق مختلف حوزه انتخابیه خود سرکشی می‌کنیم و از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تقریبا می‌دانیم که هر منطقه چه مشکلاتی دارد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر چند خدمات نظام در طول سالیان گذشته و این سه دهه بی‌بدیل بوده و این دولت نیز بیش از سهم خود خدمات ارائه داده، ولی در برخی مناطق از جمله در همین شهرستان کهگیلویه با مشکلات عدیده‌ای رو‌به‌رو هستیم.
عضو کمیسیون آب و خاک و کشاورزی مجلس شورای اسلامی به دیدار چند روز اخیر خود از برخی مناطق شهرستان کهگیلویه از جمله دژکوه و پاقلعه اشاره و عنوان کرد: در این سفر به عمق برخی از محرومیت‌ها بیش از گذشته پی بردیم.
بزرگواری با برشمردن پاره‌ای از مشکلات این مناطق به خبرنگار فارس گفت: خودتان ببینید در این گفت‌وگوی تلفنی که اکنون برقرار کرده‌اید تاکنون چند بار و با چه مشکلاتی موفق به انجام این گفت‌وگو شده‌اید و آیا چنین شبکه تلفنی می‌تواند در خدمت مردم باشد؟

* کسی به داد وضعیت مخابراتی کهگیلویه برسد
این نماینده مجلس با انتقاد شدید از وضعیت مخابراتی و شبکه تلفنی در این شهرستان عنوان کرد: تاکنون هر چه داد زده‌ایم کسی برای رفع این معضل به داد ما نرسیده و چاره‌ای نداریم جز اینکه این مشکلات را تنها از این تریبون مطرح کنیم.
بزرگواری افزود: امروزه بیشتر خدمات و ارتباطات از طریق تلفن همراه میسر می‌شود که اختلال در این سیستم به منزله رکود کار و زندگی در این مناطق است.
وی از دو مشکل بزرگ دیگر در این دو منطقه یاد و کرد و گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که مردم بسیار از آن گلایه‌مند بودند موضوع شبکه‌های تلویزیونی و عدم پوشش آن‌ها در این مناطق بود.
بزرگواری ادامه داد: در منطقه پاقلعه نزدیک به 40 تا 50 پیرمرد و پیرزن که از بازماندگان این روستا بوده و مهاجرت نکرده بودند، عدم پوشش تلویزیونی را دلیل مهاجرت جوانان از این روستاها می‌دانستند.
این نماینده مجلس گفت: این عده از سالخوردگان معتقد بودند اگر وضعیت شبکه‌های تلویزیونی و مخابرات در این‌ چنین مناطقی از حالت کنونی خارج شود، جوانان به روستاها بر خواهند گشت و دوباره شاهد آبادانی آن‌ها خواهیم بود.
بزرگواری با بیان این‌که برخی روستاها در این دو منطقه از وجود راه روستایی مناسب و آب آشامیدنی سالم برخوردار نبودند، عنوان کرد: مسئولان به فکر چنین مناطقی باشند چرا که به جز برق هیچگونه خدمات رفاهی شامل حال این مردم نشده است. 
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول