اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم همدان در مجلس خبر داد:

اتمام عملیات اجرایی فاز نخست آزادراه کربلا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس‌ گفت: عملیات اجرایی 0 تا 90 کیلومتر از آزاد راه کربلا که در فاز نخست این طرح قرار گرفته است همزمان با عید غدیر‌خم به اتمام رسید.

اتمام عملیات اجرایی فاز نخست آزادراه کربلا
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سیدمحمد‌کاظم حجازی ظهر امروز در مراسم افتتاح پل روگذر رسالت با تأکید براینکه اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به سال‌های گذشته شتاب بیشتری به خود گرفته است، اظهار کرد: همزمان با عید مبارک و سعید غدیرخم عملیات اجرایی 0 تا 90 از آزادراه کربلا که دارای مشکل فنی و عمرانی بود در فاز نخست این پروژه به اتمام رسید.
وی اضافه کرد: تعدد پروژه‌های مختلف شهری به دلیل فضای تعامل و همدلی حاکم بین مدیران ارشد استان و دستگاه‌های مختلف اجرایی است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین پشتیبان شهرداری بدنه جامعه است، گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین پروژه‌های استان در حوزه شهرداری درحال انجام است که در همین راستا باید حمایت مادی و معنوی مضاعفی به لحاظ اعتبار و خدمات از مجموعه شهرداری شود.
نایب رئیس شورای شهر همدان در ادامه با بیان اینکه طی چند سال اخیر همدان تبدیل به کارگاه شهرسازی شده است، افزود: بهره‌برداری از پارکینگ طبقاتی، پل فرهنگیان و پل رسالت نشان‌دهنده تحول همدان در امور زیربنایی شهری است که در آینده‌ای نزدیک به منظور رفاه حال شهروندان زیرگذر پژوهش نیز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
سعید بیات با اشاره به برنامه ساخت پل آیت‌الله نجفی و در خواست تسریع در اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: برای انجام این کار در وهله نخست باید کنارگذر تهران کرمانشاه ایجاد شود و سپس سرعت در اجرای پل آیت‌الله نجفی مدنظر قرار بگیرد چرا که این تقاطع چهار استان غرب کشور را به هم متصل می‌کند.
وی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان به پل رسالت گفت: عمده اعتبار اختصاص یافته از منابع شهرداری صورت گرفته است و در این طرح با در نظر گرفتن مسائل گذشته، کار کارشناسی و دقت فدای سرعت نشده است.
نایب رئیس شورای شهر همدان اضافه کرد: در اجرای پل روگذر رسالت 370 میلیون تومان اعتبار توسط استانداری تزریق شد اما برای طرح‌های پیش‌رو نظیر مونوریل، مرکز کنترل ترافیک و تعریض خیابان طالقانی نیازمند حمایت‌های بیشتری از جانب دولت و استانداری هستیم.
وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به حاشیه شهر خاطرنشان کرد: در راستای توانمندسازی نقاط حاشیه شهر و انتظار مردم برای اجرای پروژه‌های کلان و تأثیرگذار در این مناطق هم‌اکنون کارهای بزرگی در حال انجام است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول