اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

التهاب‌آفرینی در مورد آزادراه خلیج‌فارس به نتیجه نمی‌رسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: مسائل مطرح شده در مورد آزادراه خلیج‌فارس جنجالی بیش در آستانه انتخابات نیست و این التهاب‌آفرینی‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

التهاب‌آفرینی در مورد آزادراه خلیج‌فارس به نتیجه نمی‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه اظهار داشت: برخی تنگ‌نظری‌ها در سطح استان یزد ناشی از عدم داشتن انگیزه‌های خدایی و الهی است.
وی با اشاره به جدیدترین پروژه‌ای که توسط این تنگ‌نظران در سطح استان یزد و در مورد آزاد راه‌ها به راه افتاده است، افزود: اینان از هر فرصتی برای موج‌آفرینی و تضییع حقوق حقه مردم استفاده می‌کنند.
حسینی با اشاره به اینکه مطالب مطرح شده در مورد آزادراه خلیج‌فارس در راستای التهاب‌آفرینی در آستانه انتخابات اظهار می‌شود، خطاب به معترضان یادآور شد: آزادراهی که در مورد آن التهاب‌آفرینی می‌شود از مصوبات دوران حاکمیت خودتان است.
وی خطاب به معترضان ادامه داد: چه اصراری دارید که آزادراهی را که به فاصله بسیار دور از شهرستان ابرکوه عبور می‌کند و بر اساس سیاست‌های دولت و استاندار، خدمتگزاری به مناطق محرومی چون خاتم، ابرکوه و به احتمال زیاد مهریز را به دنبال دارد متوقف و تنها پروژه عبور آزاد راه میبد - اردکان اجرایی شود.
حسینی خاطرنشان کرد: عده‌ای قدرت تحمل محرومیت‌زدایی از استان را ندارند.
وی یادآور شد: وقتی در بحث معدن چادرملو که در حریم بهاباد است حق و حقوق مردم بهاباد را در زمان حاکمیت خودشان مصادره می‌کنند، کسی حق حرف زدن و اعتراض ندارد ولی حال که قرار است گرد محرومیت از شهرهایی همچون خاتم، ابرکوه و... زدوده شود، غوغا سالاری می‌کنند.
حسینی افزود: وقتی شهری 60 هزار نفره باید نماینده مستقل داشته باشد و کسی حق اعتراض نداشته باشد و از آن طرف پنج شهرستان نیز یک نماینده داشته باشند و برخی آن را عدالت می‌دانند، چگونه توجه به حق و حقوق مناطق محروم استان بی‌عدالتی به حساب می‌آید؟
حسینی اظهار امیدواری کرد: برخی‌ها از این تلاش‌های غیر معقولانه خود دست بردارند و به جای چالش و جنجال‌آفرینی، به محرومیت‌زدایی از همه استان کمک کنند.
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: بحث تبعیض و بی‌عدالتی برای هر عاقل و دلسوز نظام مطلبی غیرقابل پذیرش و محکوم است.
به گزارش فارس، بخشی از آزادراه خلیج فارس قرار است از منطقه‌ای در نزدیکی شهرستان ابرکوه عبور کند و شهرستان‌های خاتم و مهریز را زیر پوشش قرار دهد اما این مصوبه که مربوط به دوران اصلاحات است، مورد اعتراض نماینده مجلس و برخی مسئولان اردکان واقع شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول