اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

گنجیان:

در قم به فولاد ماهان امتیاز نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: بازی آسانی مقابل فولاد ماهان نداریم اما قدرتمان را در خانه حفظ می‌کنیم و این تیم را همانند پنج بازی خانگی قبل می‌بریم.

در قم به فولاد ماهان امتیاز نمی‌دهیم
حسین گنجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد:‌ مصاف با فولاد ماهان، حساسیتی بیشتر از بازی‌های خانگی ما مقابل رقبای دیگر نظیر پرسپولیس و ارژن فارس ندارد و همانند پنج بازی خانگی قبل، با تلاش و همت بازیکنان خود، فولاد ماهان را در قم شکست خواهیم داد.
وی با تاکید بر اینکه بازیکنان صبا با ارائه بهترین بازی‌ خود از دیدار با فولاد ماهان با دست پر خارج خواهند شد، بیان کرد: حضور تماشاگران در این دیدار خانگی به بازیکنان صبای قم کمک خواهد کرد تا با روحیه بهتری برای کسب پیروزی تلاش کنند.
مربی تیم فوتسال صبای قم در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتسال صبای قم در آستانه دیدار حساس با تیم فولاد ماهان در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: در این بازی سعید تقی‌زاده همچنان مصدوم است و همراه با محمد دهقان سنگربان مصدوم تیم نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.
وی افزود: تقی‌زاده بازیکن ارزشمند تیم فوتسال صبای قم با توجه به مصدومیتی که از دیدار هفته هفتم با تیم فوتسال دبیری تبریز برایش حادث شده است، دوران نقاهت را سپری می‌کند و در این مسابقه غایب سرشناس صبای قم محسوب می‌شود.
گنجیان اضافه کرد:‌ آسیب ‌دیدگی و محرومیت بازیکنان کلیدی تیم که در هفته‌ قبل برابر گیتی پسند محدودیت زیادی را برای کادر فنی به وجود آورده بود، بر طرف شده است و آنها در حال حاضر جزو آماده‌ترین بازیکنان تیم در تمرینات هستند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از آسیب‌دیدگی شدیدی که به دنبال بروز سانحه رانندگی برای محمد دهقان، سنگربان آماده و متعصب تیم به وجود آمد؛ این بازیکن نیز در حال حاضر شرایط بازی ندارد و در دیدار با فولاد ماهان در تیم حضور نخواهد داشت.
قائم مقام باشگاه صبای قم عنوان کرد: احمد تقوی که در دیدار هفته چهارم صبای قم مقابل تیم فوتبال راه‌آهن شهرری با مشکل آسیب‌دیدگی مواجه شده بود نیز مشکلی ندارد.
وی اظهار کرد: حمید ذوالفقاری نیز در هفته اول مسابقات لیگ برتر در دیداری که در قم برابر تیم فوتسال پرسپولیس تهران برگزار کردیم،‌ دچار آسیب‌دیدگی شد و در هفته های اخیر از غایبان صبای قم است که مشکل وی نیز به زودی برطرف می‌شود.
گنجیان با تشریح وضعیت تیم فوتسال صبای قم، تاکید کرد: سایر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در سلامتی و آمادگی صد در صد قرار دارند و با توجه به همین دو اصل مهم، انتظار ما این است که صبای قم بتواند در دیدار با فولاد ماهان به سه امتیاز مسابقه دست یابد.
وی تصریح کرد: کسب ششمین پیروزی در بازی‌های خانگی، هدف اصلی بازیکنان و کادر فنی صبای قم از دیدار حساس با تیم فوتسال فولاد ماهان است که امیدوارم با توجه به اهمیت آن در بهبود روحیه بازیکنان ما، بتوانیم این مهم را در دیدار روز جمعه کسب کنیم.
مسابقه حساس تیم‌های فوتسال صبا و فولاد ماهان اصفهان از ساعت 16 جمعه 27 آبان ماه به میزبانی تیم فوتسال صبای قم در حالی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که فولاد ماهان با 24 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده سوم جای دارد و صبای قم با همین تعداد امتیاز مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر را در اختیار گرفته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول