اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آیت‌الله قربانی:

جامعه‌ بدون ولی الهی گمراه می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: جامعه‌ای که ولی الهی و نایب بر حق ندارد گمراه می‌شود.

جامعه‌ بدون ولی الهی گمراه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه قدس گیلان با تبریک عید ولایت اظهار داشت: انقلاب اسلامی استعدادهای نهفته جامعه را متبلور کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انسان‌ها را از نظر علم، ایمان، ایثار و شهادت مانند ابوذرها و میثم‌ها به وجود آورده است، افزود: حوادث صدر اسلام در جمهوری اسلامی ایران تکرار شده است.
به گفته قربانی، در نظام اسلامی فرزندانی تربیت شدند که در بعد دانش، معرفت، ایثار، شهادت و حمایت از ولایت مانند یاوران پیامبر (ص) هستند.
امام جمعه رشت معجزه پیامبر (ص) را دلیل برجستگی ابوذرها، عمارها، میثم‌ها و سلمان‌ها دانست و تصریح کرد: نسل امروز جامعه پیامبر (ص) را ندیدند و تنها کلام امام (ره) را شنیدند اما اعمال شهدای صدر اسلام را انجام دادند.
وی با تاکید براینکه شهدا با فدا کردن جان خود با خدا معامله می‌کنند، خاطرنشان کرد: اخلاص، سپاه و بسیج را پویا کرده است.
قربانی به اتحاد دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تا ظهور امام عصر (عج) باید با دشمنان مبارزه کنیم.
نماینده نخست مردم گیلان در خبرگان رهبری، وحدت را عامل موفقیت خواند و بیان داشت: اختلاف نظرها نباید مدیران را از مسئولیت‌ها غافل کند.
وی سپاه و بسیج را باوفاترین نیروها برای انقلاب اسلامی معرفی کرد و ابراز داشت: بار مسئولیت جامعه به دوش سپاه و بسیج است.
قربانی ولایتمداری سپاه و بسیج را ویژه توصیف کرد و یادآور شد: اظهار علاقه به ولایت تنها در سخن نیست بلکه با عمل باید آن را نشان داد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تسلیت شهادت سردار حسن تهرانی مقدم و جمعی از کارکنان سپاه در انفجار دیروز، اذعان داشت: مقام معظم رهبری به پشتوانه این نیروها می‌فرمایند «اگر دشمنان بخواهند علیه ما تهدید کنند دهان آنها را خرد می‌کنیم».
وی تکلیف روحانیت، سپاه و بسیج را سنگین عنوان کرد و افزود: روح ولایت‌پذیری باید در نسل امروز گسترش یابد.
قربانی رابطه ملت به‌ویژه سپاه با ولایت را منحصر به‌فرد و راهگشا نامید و اظهار داشت: وحدت در جامعه باید حفظ شود ضمن اینکه علیه دشمنان باید یکپارچه عمل کنیم.
امام جمعه رشت با تاکید بر دور کردن دشمنان از مرزهای کشور، ابراز داشت: دشمنان متوجه شدند‌ه‌اند ملت ایران نمونه است و تمام قیام مردم منطقه و کشورهای غربی الگو گرفته از انقلاب اسلامی است.
وی استقلال ایران اسلامی را کامل خواند و تصریح کرد: مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان برگرفته از ولایت‌پذیری است.
قربانی با بیان اینکه ملت ایران درس ولایت را از غدیر آموختند، اذعان داشت: جامعه‌ای که ولی الهی و نایب بر حق ندارد نمی‌تواند راه امامت را طی کند و گمراه می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه گفت: سپاه و بسیج همواره خود را سرباز ولایت می‌دانند.
حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه نگاه سپاه و بسیج نسبت به نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها مانند ولی فقیه است، تصریح کرد: سپاه و بسیج به نمایندگان ولی فقیه توجه ویژه دارند و این جایگاه باید تقویت شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول