اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نیمه نخست سال؛

300 تن مواد مخدر در کشور کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف و ضبط 300 تن مواد مخدر در سطح کشور در نیمه نخست سال خبر داد.

300 تن مواد مخدر در کشور کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار سرتیپ دوم علی مؤیدی پیش از ظهر امروز در همایش پیشگیری جامعه سالم عاری از اعتیاد در خراسان جنوبی اظهار داشت: امید است آنچه در این همایش برگزار می‌شود آثار آن را در بحث پیشگیری از اعتیاد در سطوح مختلف جامعه داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه تهدید مواد مخدر متوجه تمامی کشورهای دنیا است، افزود: هیچ کشور و جامعه‌ای از این تهدید در امان نیست و کشوری در این زمینه موفق است که برای این تهدید راهبرد و سند چشم انداز داشته باشد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: امروز در ملت و حکومتی زندگی می‌کنیم که امام راحل(ره) چشم انداز و راهبرد مبارزه با مواد مخدر را در سه دهه قبل ترسیم و جمهوری اسلامی ایران بر اساس این راهبرد و چشم انداز امروز مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده است.
مؤیدی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در طول سه دهه اخیر مبارزه با مواد مخدر را آغاز کرده است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر در دنیاست.
وی اذعان داشت: بدون اینکه ادعا کنیم دشمنان نظام این اعتراف را دارند که نظام جمهوری اسلامی پرچم دار مبارزه با مواد مخدر در سطح کشورهای دنیا است.
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه 95 درصد مواد مخدر دنیا در افغانستان تولید می‌شود، اظهار داشت: این تهدید بزرگ در بیخ گوش جمهوری اسلامی ایران است و حجم تهدید آن خیلی زیاد و قابل اندازه گیری نیست.
سردار مؤیدی با اشاره به اینکه دشمن با انواع راه‌های نظامی، از بین بردن نخبگان و توطئه‌های مختلف وارد صحنه شد تا نظام اسلامی را از پای درآورد اما کاری از پیش نبرد، ادامه داد: امروز با ابزار جنگ که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین آن توزیع مواد مخدر است وارد صحنه شده تا جوانان کشور را از پای درآورند.
وی با بیان اینکه در این دهه تلاش نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با مواد مخدر ستودنی است، اذعان داشت: در نیمه نخست سال جاری در سطح کشور 300 تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: اگر این مبارزه و ایثار گری‌های شهیدان در مبارزه با مواد مخدر نبود امروز قشر جوان جامعه شرایط بدتری را از وضع موجود می‌داشت.
مؤیدی با اشاره به اینکه امروز دنیا به حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر پی برده است، تصریح کرد: امروز بسیاری از کشورهای دنیا در بحث مقابله با مواد مخدر دست نیاز به سوی ایران بلند کرده و افسران رابط جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دنیا حامل پیام ایران در بحث مبارزه با مواد مخدر هستند.
وی با اشاره به اینکه باید جامعه‌ای عاری از مواد مخدر داشته باشیم، یادآور شد: باید تلاش کنیم در راستای کاهش مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد این آسیب را در سطح جامعه کاهش دهیم.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول